לאה שירה גד

לאה שירה גד - פתיחת קלפי טארוט

רואה נסתרות, מדיום. מיסטיקנית כ- 30 שנה. כוחותיה המיסטיים המדהימים של לאה ויכולתה לשלב אותם עם תורת הקבלה העניקו לה שם עולמי בתחום התקשור והקבלה.
לאה שירה גד מביאה אל שיחת הייעוץ ניסיון של למעלה מ-30 שנה  במגוון תחומים: מאגיה, קבלה מעשית, בדיקת שמות, תקשור, פתיחת גורל ומזל, פירוש חלומות, החזרת אהבה, טלפתיה מדהימה, הסרת קללות ועין הרע, קבלת מסרים מלמעלה, הוספת שם, בדיקת התאמת זוגיות, ברכות לפרנסה ובריאות ועוד ועוד…
המתמחה בתחומים: קבלה,  נומרולוגיה קבלית, טארוט, פתרון חלומות לפי הקבלה, אסטרולוגיה קבלית.
שיטה מיוחדת בלעדית ללאה שירה גד לבדוק התאמת זוגיות לפי הקבלה. הצלחות בהחזרת אהבה בין בני זוג, בעל ואשה. מייעצת ובודקת כישוף ועין הרע ויודעת את סודות הקבלה להביא ריפוי לאנשים ושיפור בכל תחומי החיים.  מתקשרת מילדות עם מלאכים באמצעות ספר התהילים, פותחת גורל עם האר"י הקדוש, רואה ישויות אור, טלפתית מדהימה, מקבלת מסרים.
מומחית לשמות, בודקת לפי הקבלה מדוע  יש חסימות בזוגיות, למה הבת רווקה עדיין? חוסר הצלחה בפרנסה, מבצעת תיקון שמות והתאמה לפי הקבלה בלבד. מעבירה הילינג רפואי עם אותיות הקבלה, דרך שיחה טלפונית, מייעצת ומאמנת, מחזקת ומעלה את התדר לאנשים במצוקה וחוסר החלטיות, עוסקת  בטיהור בתים מקללה, עין רעה וחלילה אסונות. מספקת תשובות מיידיות בתחום של תיקון שמות, התאמה זוגית, פתיחת גורל, התרת חסימות  ועוד.
לאה שירה גד חושפת את הסודות הכמוסים של פרטי חייכם, נכנסת לרבדים הכי עמוקים ונסתרים ומפרטת בפניכם תקופות חיים בדיוק רב שמדהים את הפונים אליה, עם התמקדות בשנתיים הקרובות.
לשיחה אישית ודיסקרטית עם לאה התקשר/י עכשיו

שלוחה 51

03-3726075