הסוד לפתיחה מוצלחת של קלפי טארוט

הסוד לפתיחה מוצלחת של קלפי טארוט - פתיחת קלפי טארוט

 

רוב האנשים שיחקו קלפים, הכירו קלפים ותוך כדי כך התעמקו בציורים המעניינים המאוירים בקלפים. קלפי טארוט אינם קלפי משחק סטנדרטים ועשויים להוות נכס יקר ערך לכל מי שמתקיימת בו הנטייה לתחום הרוחני ומתעניין בקריאה בקלפים. קלפי טארוט מטרתם לסייע לך למצוא את האמת על פנימיותך ועל פנימיותם של אחרים. בתחילה, תחום טארוט קריאה בקלפים יהיה זר ומורכב וידרוש לימוד מעמיק, סבלנות רבה וניסיון רב. יתרונם של קלפי הטארוט טמון ביכולתם להעניק לך כלים, כדי שתוכל לגעת בנושאים שלעולם לא היית מגיע אליהם בכוחות עצמך וללא פתיחה בקלפים.

תכונותיהם של הקלפים
לקלפי טארוט פתיחה מגוונת כמו גם, מגוון פירושים הנקבעים על פי פרמטרים שונים כגון: סוג הפתיחה, נושא הפתיחה, מחשבותיו של האדם שפותח, האנרגיות בחדר והשתלשלות התרחיש בו מתמקדים. לכל קלף שישים וארבעה סימנים ופירושים שונים ברבדים רוחניים שונים. כלומר, לקלף בודד ישנם מספר רב של פירושים, בייחוד כאשר הקלפים נפתחים בפריסה כוללת.

טארוט פתיחה – השלב המכריע
לקלפי טארוט פתיחה מורכבת, הפתיחה היא שלב מכריע ביותר ולכן חשוב להכיר תחילה את אופי החפיסה. חפיסת קלפים נחלקת לשלושה חתכים: חתך עליון, חתך אמצעי וחתך תחתון. כלומר, שליפת קלף יכולה להיות קלף מהחלק העליון של החפיסה, מפנים החפיסה או מחלקה התחתון של החפיסה.

חלקה העליון של חפיסת קלפים מייצגת את הראש, משם שולפים את כל מה שעולה, מראים לאדם לו פותחים את מסכת האירועים, תוך יושר ואמינות ולא באופן עקיף. התחושה הנכונה ביותר של הפותח היא: "גם אני לא יודע אלו קלפים יצאו".
החלק האמצעי של חפיסת קלפי הטארוט מייצג את הבטן, זהו אזור רגיש. פגיעה קשה שם יכולה להיות בעלת השלכות רבות, יש להיות מוכן ולהתכונן.

החלק התחתון של החפיסה מייצג את הרגליים: אינפורמציה היוצאת מתוך המדובר, ויכוח חסר ערך.

פתיחה מוצלחת – ראש צלול ונקי ממחשבות
את קלפי הטארוט יש לערבב ביסודיות עד שמרגישים מוכנים לפתיחה בקלפים. הרגשת מוכנות לפתיחה בקלפים משמעה ראש צלול, נקי ממחשבות, ללא משוא פנים וללא דעות קדומות. שכן, כל מידע מוקדם על הנושא המדובר בפתיחה יעזור לקבוע את הלך הרוח של האירועים. אין להניח למידע שנאסף להשפיע בצורה כזו, יש לשמור על אובייקטיביות ככל שניתן.
התשובות אינן מתקבלות מיד בהתחלה, אין טעם להתיימר להיות קוסם או נביא, או לחשוב כאדם שכל המידע פרוס בפניו והוא רואה את התמונה בוודאות. את הצעד הראשון יש לעשות בזהירות רבה משום שהוא יהיה התחלה ויהווה זרעים אותם מניחים בשלב מאוחר יותר. קריאה בקלפים לרבות פתיחת קלפי טארוט מתבצעת בסבלנות רבה בהתאם לכוונות המדובר ובהתאם לרוח השיחה.
קיימות שיטות פתיחת קלפי טארוט רבות בניהן שיטות מהירות כשיטת טארוט נתנאל – שאל את הטארוט ותקבל תשובה מהירה וממוקדת, שכן בשיטת נתנאל טארוט יכולים לענות בקלות בעת שהקוראים שואלים את הטארוט. תתבצע פתיחת קלפי טארות על ידי קלף בודד, פריסת שאלה, פריסה פתוחה, פריסה קלטית קלאסית, פריסת השוואה או פריסה פתוחה.

קלפי טארוט בפסיכולוגיה
קארל יונג היה הפסיכולוג הראשון שייחס חשיבות לקלפי הטארוט, הוא האמין שקלפי הטארוט מייצגים טיפוסים שונים ודרכי מחשבה הקיימים בתת-המודע הקולקטיבי. דוגמא לכך הוא קלף הקיסר המייצג דמות אב. קארל יונג הוא רק החלוץ, שכן כיום פתיחת קלפי טארות מקובלת ונפוצה בקרב פסיכולוגים ואנשי מקצוע, לאבחון כיצד רואה המטופל את עצמו באמת.

כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים לפריסת טארוט ומיסטיקה,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל המיסטיקה והטארוט בטלפון :  03-3726075

03-3726075