יסוד האדמה – מטבעות

יסוד האדמה – מטבעות - פתיחת קלפי טארוט

קלפי הטארוט – יסוד האדמה מייצג את עולם החומר

כאשר פותחים חפיסת קלפי טארוט בפעם הראשונה ופוגשים באותם קלפים של יסוד האדמה, רואים כמובן גם את הסמל המרכזי שבהם – המטבעות. המטבעות מלווים את כל הקלפים של יסוד האדמה ואין ספק שהם מהווים חלק חשוב מאד בתהליך של טארוט פתיחה.
רבים הרואים קלפים של יסוד האדמה, נוטים לחשוב כי הם באים לדבר בעיקר על מצב חומרי בדגש על המצב הפיננסי אם לדייק – כאשר הקלפים השונים יכולים לדבר כמובן על עושר רב, או על מחסור ומצוקה, ועל דרכים שונות להתמודד עם הסיטואציה. אבל האם זה באמת מה שאותם קלפים אומרים? כפי שתראו, יש להם גם מובן מעט יותר רחב, מהמשמעות החומרית המידית שלהם.

קלפי טארוט ששואפים למימוש

כדי להבין כמו שצריך את קלפי הטארוט של יסוד האדמה, צריך להכיר את הסדרה שקודמת להם – הלא היא סדרת האש. סדרת האש של קלפי הטארוט היא סדרה חזקה מאד, במובן הזה שהיא מאד אנרגטית, ומדברת על רצון עז להצליח, לשאוף למקומות הטובים ביותר, לטפס למעלה. הקלפים בסדרת האש אם כן, מייצגים את האנרגיה הראשונית שמניעה אתכם להשיג מטרות.
אבל איך אתם מממשים את אותן מטרות? מה הם הכלים שעוזרים לכם? אילו משאבים יש לכם לצורך כך? איך מתנהלים נכון? אילו כללים שקולים והגיוניים יכולים לסייע לכם? במילים אחרות, אחרי כל ההתלהבות הראשונית – איך אפשר להמשיך הלאה? קלפי טארוט של יסוד האדמה באים לתת לכם מענה בדיוק על השאלה הזו.
כאן בעצם צריך להבין את כל החכמה של קריאה בקלפים, בפרט כאשר מדובר על יסוד האדמה. פתיחה בטארוט לא מדברת רק על מימוש עצמי כסוג של אידאל גבוה שלא ניתן למימוש. קלפים של יסוד האדמה הם קלפים אשר מדברים בדיוק על הנושא הזה – הנושא של המימוש של כל האידאלים, של כל הרעיונות.
על כן, פעמים רבות מקשרים בין קלפי טארוט של יסוד האדמה, לבין עולם החומר, משום שפעמים רבות המימוש בפועל אכן קורה כאן ועכשיו, בעולם הארצי והחומרי. אתם צריכים לרוב משאבים פיננסיים רבים כדי לעמוד ולהצליח באתגרים השונים. עם זאת, חשוב להבין שלא תמיד מדובר דווקא באופן ספציפי על כסף, ולעתים מדובר על מימוש באמצעים אחרים.

פתיחה בטארוט עם יסוד האדמה

באופן עקרוני, כשאתם מבצעים טארוט פתיחה, קיים כמובן סיכוי שקלפי יסוד האדמה יצאו וקיים סיכוי מסוים גם שהם לא יצאו. כמובן שיש הבדלים בין הקלפים השונים, אך כאמור קלפי האדמה מדברים על מימוש. אם ביצעתם טארוט פתיחה ולא יצא ולו קלף אחד של יסוד האדמה, אין ספק שיש לכך משמעות רבה. כדאי לבדוק עד כמה התכנון שלכם הוא באמת בר-מימוש, עד כמה ברור לכם מה הכיוון הכללי, ועד כמה אתם שלמים עם הצעדים שאותם אתם נוקטים.

 

כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים בתחומי הטארוט והמיסטיקה,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל המיסטיקה והטארוט.

03-3726075