יסוד המים – גביעים

יסוד המים – גביעים - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט – יסוד המים מספר על הרגשות שלכם

לא פעם, כאשר אתם הולכים לבצע קריאה בקלפים ולפניכם נפתחת חבילה של קלפי טארוט, אתם מצפים לקבל תשובות לשאלות שלכם, אשר ימליצו לכם מה כדאי לכם לעשות, מה נכון לכם לעשות, מה תהיה הדרך הראויה לבצע דבר מסוים וכיו"ב. אנשים רבים תופסים את קלפי הטארוט כמשהו מאוד דידקטי, למרות שלא רק כך הוא הדבר.
מחפשים הוכחה לכך? תוכלו למצוא אותה בקבוצה של קלפי יסוד המים. אלו גם נקראים לעתים הקלפים של סדרת הגביעים, שכן כל קלף מעוטר ע"י מספר גביעים מ-1 ועד 10, בתוספת כמובן לאביר הגביעים ולמשפחת המלוכה. קלפי יסוד המים הם קלפים אשר משויכים בראש ובראשונה לתחום הנשי יותר, ואם לדייק – לעולם הרגש. בעולם הרגש כפי שאתם יודעים, אין נכון או לא נכון – יש רק את מה שעושה לכם טוב ועל הדבר הזה בדיוק באים קלפי יסוד המים לענות.

קלפים שחושפים רגשות

אז איך בעצם מתנהלים עם קלפי טארוט של יסוד המים? מהי הדרך הראויה להבין אותם? צריך להבין, כי המטרה של קלפי טארוט, היא לעזור לכם גם להתחבר לרגשות שלכם וגם להכיר בהם ולהודות בהם. יש לא מעט אנשים שפונים לבצע טארוט פתיחה, כאשר הם חושבים שיש להם שאלה שכלל לא קשורה לעולם הרגש שלהם (אם כי ראוי לציין שאדם שהולך לבצע פתיחה בטארוט ומראש יש לו שאלה בתחום הרגש – כך כמובן גוברים הסיכויים שיצאו לו קלפי טארוט של יסוד המים), מתפלאים כאשר יוצאים הקלפים של יסוד המים והקורא מתחיל להסביר להם על הרגשות שהם חשים.
הסיבה לכך היא הגיונית – רובנו לא נוטים לחשוב על הרגשות שלנו מידי יום ביומו. זה נשמע אולי מפתיע, שהרי האדם הוא יצור אמוציונלי, אך האמת היא שרבים מאיתנו כובשים את יצרם, ולעתים הדבר מוביל להתעלמות מהרגשות ובהמשך גם לתחושת תקיעות מסוימת. הקלפים של יסוד המים עוזרים לכם להבין בדיוק כיצד אתם חשים עם עצמכם ועם סיטואציות שונות. הקלפים של יסוד המים מתייחסים לרגש מכל כיוון אפשרי – החל מסערת רגשות שבה אתם נמצאים ועד למצב מסוים של קהות חושים. חשוב גם לציין, כי קלפי הרגש מתייחסים לרגשות שלכם במגוון רחב מאד של סיטואציות. הקלפים יכולים לדבר על מצבים שבהם אתם צריכים להתמודד עם הרגשות שלכם כשאתם בתוך המשפחה, הרגשות שלכם במקום עבודה, עם חברים, בזוגיות וכיו"ב.

ומה קורה בעת טארוט פתיחה?

כשאתם עושים טארוט פתיחה, כאמור קלפי המים יצאו יותר כאשר אתם תשאלו מראש על שאלות רגשיות. אם שאלתם שאלה שאינה רגשית וקלפי המים לא יצאו, לא צריך להתרגש כל כך, כי לעתים הרגש לא משחק תפקיד בשאלה הספציפית ששאלתם. לעומת זאת, בשאלות רגשיות, צריך לשים לב טוב טוב במהלך טארוט פתיחה, אילו קלפים יצאו לכם מיסוד המים ולראות מה יש לקורא המומחה לומר.

 

  • כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים בתחומי הטארוט והמיסטיקה,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל המיסטיקה והטארוט 03-3726075

03-3726075