יסוד האש – מטות

יסוד האש – מטות - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט יסוד האש והמטות מכוונים לפעולה

בתוך חפיסת קלפי טארוט, יש כמובן את קלפי המייג'ורים שהם נפרדים ושייכים לקבוצת הארקנה הגדולה. בתוך קבוצת הארקנה הקטנה, יש למעשה ארבע סדרות שונות של קלפים. קלפים אלו מחולקים לפי ארבעת היסודות של העולם, כאשר קיימת הקבלה רבה גם לתורת האסטרולוגיה כפי שתראו בהמשך. במאמר זה נתמקד בקבוצת קלפי הטארוט של יסוד האש, אשר נקראים גם קלפי המטות, משום שבכל אחד מאותם קלפים, מופיע מספר שונה של מטות.
קלפי המטות עצמם מופיעים בסדר מ-1 עד 10, כאשר לאחר מכן יש קלף חצר של אביר המטה ועוד שלושה קלפי מלוכה של נסיך, מלכה ומלך. אך מה בעצם קלפים אלו באים להגיד וכיצד הם משתלבים במהלך טארוט פתיחה?

קלפי טארוט שמכוונים לפעולה

קלפים של יסוד האש, הם הקלפים העוצמתיים ביותר שקיימים בתוך החפיסה. יסוד האש הא יסוד זכרי במהותו וככזה הוא מקושר לפעולות אקטיביות, לתעוזה, לביטחון עצמי גבוה, לשאיפות גבוהות ולמימוש של תהליכים שונים. קלפי טארוט של יסוד האש, הם למעשה קלפים אשר מכוונים אתכם כיצד אתם יכולים לממש את המטרות הגדולות שלכם, כיצד אתם יכולים לבצע פעולות עוצמתיות במיוחד וכמובן מתי לעתים אולי כדאי להרגיע קצת את התכונות הללו, ולאפשר גם חדירה של תכונות נוספות בדרך להשגת היעדים שלכם.
אם יצא לכם לקרוא על אסטרולוגיה, בנוסף למידע שקראתם על פתיחה בטארוט, אתם בוודאי יודעים כי גם באסטרולוגיה קיים יסוד האש. ליסוד האש שייכים שלושה מזלות שונים – מזל טלה, מזל אריה ומזל קשת. לכל אחד מהמזלות הללו, יש מקבילה בתוך חפיסת קלפי טארוט של יסוד האש. אלו הם קלפים של משפחת המלוכה. נסיך המטות מייצג את מזל קשת ובעיקר את ההרפתקנות והתעוזה שלו. מלכה המטות מייצגת את מזל אריה ואת השאיפה לבילויים והביטחון העצמי הגבוה. מלך המטות מייצג את מזל טלה ואת ההחלטה הראשונית שמובילה לפריצת דרך משמעותית.
קלפים שונים אחרים בחפיסה מסמלים לכם היכן אתם ממוקמים בהתאם לרצון ולשאיפות שלכם לקיים פעולות אקטיביות במיוחד. יש קלפים של מטות שיסבירו לכם כיצד לנהוג במקרים של תחרות או של כישלון. יש קלפים שיעודדו אתכם לקחת יותר יוזמה ויש לעומת זאת את הקלפים שיזהירו אתכם שלא לקרוס תחת הנטל הגדול שלקחתם על עצמכם.

מה הקלפים מסמלים בקריאה?

אם אתם הלכתם לבצע קריאה בקלפים ויצאו קלפי יסוד האש, חשוב כמובן לשים לב קודם כל באיזה קלף מדובר. ככלל, טארוט פתיחה שבו יצאו קלפים של יסוד האש והמטות, מראים על כך שיש חלק בחיים שלכם שהוא מאוד עוצמתי, יצרי ומאוד מכוון למטרה. הקלפים השונים כאמור מייצגים חלקים שונים של תופעה זו. חשוב לציין, כי במהלך טארוט פתיחה, קלפי יסוד האש מייצגים בעיקר את היוזמה הגלויה – כלומר את הפעילות שאתם מחצינים כלפי החוץ בין אם מדובר על בני הזוג, החברים, או העמיתים שלכם לעבודה.
.

  • כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים בתחומי הטארוט והמיסטיקה,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל המיסטיקה והטארוט 03-3726075

03-3726075