יסוד האוויר – חרבות

יסוד האוויר – חרבות - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט – יסוד האוויר מדבר אל הראש שלכם

בתוך חפיסת קלפי טארוט, יש כידוע ארבע סדרות שונות, המשויכות גם לארבעה יסודות שונים – סדרת האש והמטות, סדרת האדמה והמטבעות, סדרת המים והגביעים והסדרה האחרונה שבה נתמקד כרגע בתוך חפיסת הקלפים שהיא סדרת האוויר והחרבות.
מי שפותח לראשונה חפיסת קלפים ומסתכל על סדרת החרבות, יכול בטעות לחשוב כי מדובר על סדרה שמדברת כולה על כוח, לחימה, יכולות פיזיות, אומץ לב וכיו"ב. זה לא מדויק כל כך. כפי שתראו, קלפי הטארוט של החרבות אכן יכולים בהחלט לדבר על מצבים של עימותים שונים, אולם לא מדובר כאן דווקא על שימוש בכוח פיזי. קלפים אלו מדברים בראש ובראשונה דווקא על שימוש בחשיבה, על שימוש בהיגיון הקר, בהשכלה שלכם, בידע הכללי, באינטליגנציה ובמילים אחרות – כל מה שהמוח שלכם מפעיל.

המקום של פתיחה בטארוט בחשיבה שלכם

החשיבה היא אבן דרך בתהליך של החיים שלכם, שבאמצעותה אתם מגיעים להישגים השונים. אי אפשר היום להשלים תהליכים, בלי שמבצעים תכנון מדויק של הדברים. אי אפשר לנצח אתגרים שונים בחיים שלכם – בלי לשבת ולחשוב עליהם. לכן, קלפי טארוט של יסוד האוויר, יכולים להסביר לכם היכן אתם בדיוק ממוקמים בהקשר של החשיבה. חשוב מאד לציין, כי קלפים אלו מדברים לא רק על חשיבה תאורטית, כי אם גם על המימוש של החשיבה. כך לדוגמה, אס החרבות הוא הקלף שיסמן לכם שהגיע הזמן להפסיק עם התכנונים ועם החשיבה – ולהתחיל לבצע בפועל את מה שאתם מתכננים.
יש קלפי טארוט של יסוד האוויר, אשר מתייחסים לאופן שבו אנו חושבים ומסתכלים על המציאות. כידוע, תהליכי תפיסת המציאות שלנו, קרי, האפיסטמולוגיה, קשורים רבות לאופן שבו אנו חושבים את עצמנו ואת הסביבה שלנו. ישנם קלפים אשר מתריעים בפנינו, כאשר אנחנו לא מוכנים להסתכל למציאות בעיניים. כאשר הקלפים יוצאים במהלך טארוט פתיחה, אתם יכולים לקבל ממש מעין אזהרה, כי עליכם לשנות במהירות את הגישה שלכם, על מנת להגשים את היעדים שקבעתם לעצמכם. כמובן שאלו לא הקלפים היחידים שיכולים לצאת בסדרת האוויר. יתכן שקלף אחר יצא, כמו הקלפים אשר יחוו לכם כי אתם עומדים לקראת ניסיון קשה בחשיבה שלכם ואתם עומדים להסיק מסקנות מרחיקות לכת. יתכן אף שיצא קלף הפוך – שיסביר לכם שכבר עברתם את השיעור הקשה, וכעת הגיע הזמן להמשיך הלאה.

ומה קורה במהלך קריאה בקלפים?

באופן פרקטי, אם אתם מבצעים טארוט פתיחה ואחד מקלפי האוויר עולה בגורל, סימן שבשאלה שלכם יש מרכיב אנליטי מסוים שצריך לנתח וקיימים יסודות הקשורים לחשיבה שלכם ולתפיסת המציאות שלכם. אם יש לכם שאלה מסוימת הקשורה לתחום ההיגיון – כלומר מה כדאי לכם לעשות מבחינת שיקולים של רווח, עלות / תועלת וכיו"ב – סביר להניח שקלפי האוויר יעלו בגורל בזמן טארוט פתיחה. עם זאת, קלפי האוויר יכולים גם לעלות בשאלות אחרות לחלוטין, כולל כאלו שלא חשבתם להפעיל בהן את השכל הישר והמחושב – אך בהחלט יש לו מקום.

 

כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים בתחומי הטארוט והמיסטיקה,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל המיסטיקה והטארוט 03-3726075

03-3726075