קלף טארוט – העולם

קלף טארוט – העולם - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט העולם מראים לכם את היום שאחרי

לא פעם, אתם מרגישים שאתם רודפים אחרי מטרות שונות בחיים שלכם – חתונה, קידום בעבודה, מעבר דירה, הגעה להישג אינטלקטואלי, גידול ילדים וכיו"ב. לכל אחד מאיתנו יש מטרות רבות בעולם, והנה סוף סוף הצלחנו להשיג מטרה גדולה מאד. אבל מה בעצם עושים אחרי שהמטרה הושגה? קלפי טארוט יכולים כמובן לעזור לכם לענות על שאלה זו. אנשים רבים פונים לבצע טארוט פתיחה לא רק כאשר הם מרגישים שהם צריכים להשיג מטרה, אלא דווקא אחרי שמטרה מסוימת הושגה. לכן, מבין קלפים שונים בחפיסה, אין ספק שקלף העולם, הוא זה שיכול לסייע מאד לאנשים שמרגישים שהם כבר כבשו את העולם – אבל מה בעצם עושים עכשיו ביום שאחרי?

קלפי טארוט מציעים לכם להמשיך

כאמור, קלפי טארוט רבים אומרים לכם כיצד להתנהג על מנת למלא ולהשיג מטרות מסוימות. אולם קלף העולם הוא קלף שונה לחלוטין. מי שיתבונן על קלף העולם, יבין שהוא מייצג שלמות מסוימת. כאשר הקלף יוצא במהלך קריאה בקלפים, סימן שהשואל כבר הגשים מטרות גדולות ומרכזיות בחיים שלו.
אולם, אחרי שאנו משיגים את המטרות שלנו, לעתים קרובות תחושות אחרות ממלאות אותנו. אחרי כל הגאווה, יש לעתים תחושות של שעמום, ואף תחושות של ריקנות. זו תחושה מוכרת מאוד גם בפסיכולוגיה המודרנית, ופסיכולוגים רבים ממליצים למטופלים שלהם למצוא מטרות חדשות והישגים חדשים בחיים שלהם – וכך בדיוק גם חפיסת קלפים של טארוט.
קלפי הטארוט כמו קלף העולם, מראים לכם כי למעשה אסור לכם לעולם לנוח על זרי הדפנה. מותר לכם כמובן ליהנות מההישג שלכם ולהתגאות בעצמכם, אבל אם תוך זמן קצר לא תחפשו מטרה חדשה להגשים – אתם עלולים להיכנס לתוך חיים של ריקנות. והרי המטרות שלנו הן בדיוק מה שמניע אותנו לחיות! אנחנו רוצים להגיע להישגים חדשים, ולכן אנחנו ממשיכים לעבוד, ממשיכים לנהל חיי משפחה, ממשיכים להסתובב עם חברים וכיו"ב. אדם שמציב לעצמו כל הזמן אתגרים חדשים, אדם שלא מפחד לתת לעצמו מטרות גדולות יותר ומורכבות יותר שעליו להגשים, אדם שלא מפחד לקפוץ שוב למים העמוקים אחרי שהוא כבר סיים לשחות את כל הבריכה – הוא אדם שיוכל לחיות חיים שלמים ומלאים יותר לפי קלף העולם.

קלפי טארוט – קלף העולם יצא במהלך טארוט פתיחה

עשיתם קריאה בקלפים וקלף העולם יצא. אז איך בעצם צריך להתנהג כעת? כאמור, קלף העולם רוצה להסביר לכם שעליכם למצוא מטרות חדשות לחייכם, אחרי שכבר הגעתם לשלמות עם המטרה הקודמת. חשוב להבין שהשלמות היא לא מטרה אחת שאתם משיגים וזהו זה. השלמות היא האתגר שעליכם להשיג מידי יום ביומו. חיים של שלמות הם חיים שלא מפסיקים לרגע, הם חיים שמאתגרים את עצמם. כך, אם קלף העולם יצא לכם במהלך טארוט פתיחה, עליכם למצוא מטרות חדשות. מטרות כאלו יכולות להיות למשל: להביא עוד ילד לעולם, למצוא תפקיד חדש בעבודה, לטוס לחו"ל, להשקיע בתחביב חדש ומקצועי, או כל דבר אחר.

03-3726075