קלף טארוט – השמש

קלף טארוט – השמש - פתיחת קלפי טארוט

ההשלמה הנוחה של קלפי טארוט השמש

אם אתם מכירים יותר מקרוב קלפי טארוט, יתכן שקראתם בעבר על קלף הירח. אם מתוך קלפי הטארוט השונים קלף הירח מסמל את ההתבוננות העמוקה לעבר, המסתורין ופתרון הקונפליקטים העמוקים, הרי שקלף השמש משלב את השלב הנהדר שמגיע לאחר מכן. פתרתם בשעה טובה את הקונפליקטים, וכעת אתם יכולים לחיות בשלום, בשלווה ובהרמוניה עם העולם כולו. מתוך חפיסה של קלפים, אין ספק שקלף השמש נראה כאופטימי והנעים ביותר – בחזית הקלף רואים את השמש שנראית הרמונית מאד, משום שהיא ממוקמת ממש במרכז, ללא נטייה לימין או לשמאל. השמש היא סמל לעוצמה גדולה בתרבויות גדולות, ולפעילות אקטיבית (בניגוד לירח הפאסיבי והמורכב). כמו כן, בחזית של קלפים אלו, רואים נער או ילד עירום רוכב על סוס, ונראה מאושר למדי. במילים אחרות – נראה שהכל ממש נהדר, אבל האם הקלף בא לרמז לכם עוד משהו?

לא להסתנוור מהתהליך של קריאה בקלפים

יותר מכל קלף אחר שיכול לצאת לכם במהלך טארוט פתיחה, אפשר שקלף השמש הוא קלף ארס-פואטי במידה מסויימת, משום שהוא הקלף היחיד שיכול לדבר על הקריאה עצמה בקלפים. למה זה קורה?
כפי שאתם יודעים, אנשים רבים פונים אל מומחה שיפתח עבורם קלפי טארוט, ויסייע להם לקבל תשובות על שאלות שונות בחיים שלהם. אין ספק כי קלפי הטארוט השונים הם כיוון נהדר שיכול לסייע לכם רבות בחיים. הם נותנים עצות מועילות למדי, ויכולים להוביל אתכם לאפיקים מפתיעים למדי.
עם זאת, מה קורה כאשר קלף השמש יוצא? כפי שאמרנו, מתוך קלפי טארוט, קלף השמש מסמל את ההשלמה, את פתרון הבעיות שצצו לנו עם הופעת הירח. כעת אפשר להמשיך הלאה, ולהשלים עם המצב הקיים ועם החיים. המשמעות היא לא רק להמשיך לחיות את חייכם, אלא גם לא להסתנוור מהשמש מעליכם.
למה הכוונה? לכאורה, אדם שפתחו עבורו קלפים, יכול לחשוב כי כעת אחרי שהבעיה שלו נפתרה בזכות פתיחה בטארוט, הרי שבכל פעם שהוא ייתקל בבעיה כלשהי הוא לא צריך לנסות לפתור אותה בכוחות עצמו – הוא פשוט ילך אל מומחה שיבצע עבורו טארוט פתיחה, ובא לציון גואל. אולם קלף השמש בא להזכיר לכם כי השמש עלולה לסנוור – אין להתמכר לתחום הקריאה בטארוט, משום שבסופו של דבר המטרה היא שתמשיכו לחיות את חייכם ולא תקבלו ייעוץ צמוד על כל צעד ושעל שאתם מקיימים בחיים שלכם.

מה קורה כשהקלף יוצא במהלך טארוט פתיחה?

כאשר קלף השמש יוצא במהלך הקריאה, הוא יכול להצביע או על מצב קיים, או על מצב שאליו אתם כמובן שואפים – מצב של הרמוניה, של השלמה. לעתים קרובות אנשים חושבים שיש להם בעיה ואז הם הולכים לבצע טארוט פתיחה. אם קלף השמש יצא, המומחה מסביר להם כי הבעיה היחידה שלהם – זה שהם חושבים שיש להם בעיה. למעשה המצב תקין לחלוטין ועליהם פשוט להשלים איתו כי הוא בסדר גמור, ועליהם להניח לדאגות שלהם ופשוט לאפשר לעצמם להתקדם הלאה בחיים שלהם.

03-3726075