קלף טארוט – גלגל המזל

קלף טארוט – גלגל המזל - פתיחת קלפי טארוט

לא לוקחים הימור עם קלף טארוט גלגל המזל

למרות שמו, חשוב מאד להבין כי הקלף של גלגל המזל, כאשר הוא יוצא לכם בתוך ערימה של קלפי טארוט, אינו מדבר על נטילת הימורים בחיים שלכם. מדובר על הגדרות מעט שונות, מאשר אלו שרוב האנשים רגילים לחשוב על מזל ועל גורלות. לפני שנסביר ספציפית על הקלף, צריך להבין מה בכלל עומד תחת אחת מהנחות היסוד של קלפי טארוט. קלפים אלו מניחים כי החיים שאותם אנו חיים, אינם תוצאה של החלטה דטרמיניסטית שאיננה ניתנת לשינוי. אין גורל, במובן הזה שישות עליונה קובעת מה אנו נעשה וכיצד אנו נחיה.
קלפי הטארוט גורסים, כי כל מה שאנו מבצעים בחיים שלנו – הוא בסך הכל שיקוף חיצוני של התחושות שלנו. אנו מסתובבים עם חבורת אנשים – כי הם מעניקים לנו רגשות חיוביים העונים על צורך מסוים. יש לנו בן זוג ספציפי – כי הוא בדיוק מה שאנחנו מרגישים שאנו צריכים. הכל שאלה של הגבולות והצרכים שלנו – ובכך בדיוק קלף גלגל המזל בא לטפל.

קלפי טארוט – שינוי פנימי מוביל לשינויים רבים

הנחת היסוד של קלף גלגל המזל, היא שה"אני" הוא זה שמניע את היקום כולו. אבל מהו ה"אני"? זה פשוט מאד להבנה ולעתים אף נשמע מדהים. קלפי טארוט אלו מעבירים מסר, שאם אתם תשנו את הגבולות שלכם ותבינו מה באמת הצרכים שלכם ומה היעדים שלכם בחיים – כך גם דברים חיצוניים שאתם מחפשים כמו חברות, זוגיות, פרנסה טובה וכיו"ב – יהיו דברים שאתם תצליחו להשיג כפועל יוצא מהשינוי הפנימי שיחול בכם. כך לדוגמה, קלפים אלו גורסים שאם אתם רוצים קידום בעבודה, עליכם להבין דבר ראשון למה אתם רוצים קידום בעבודה – הרי זה לא הכסף עצמו, כי כסף הוא רק אמצעי לרכישה של משהו אחר. יתכן שתבינו שאתם רוצים קידום, כדי להרוויח עוד כסף ולספק חיים טובים יותר לילדים שלכם. אם כך, הרצון שלכם הוא בעצם להביא אושר לילדים שלכם. קלף גלגל המזל בעצם יסביר לכם במקרה כזה, כי עליכם קודם כל לעבוד באפיקים אחרים כדי לספק את האושר הזה, ודרך האפיק החדש שבחרתם – כך גם הקידום שלכם בעבודה יבוא, שכן כזכור – ה"אני" הוא זה שמניע את היקום.

מה עושים כשהקלף יוצא בעת פתיחה בקלפים?

קריאה בקלפים יכולה להיות חוויה יוצאת דופן ואם ביצעתם פתיחה בטארוט וקלף גלגל המזל יצא, אין ספק שנדרש שינוי מהותי ועמוק בתוככם. אם עשיתם פתיחה בטארוט וגלגל המזל יצא, סימן שהשינוי צריך להיות לעתים קרובות כל כך בסיסי, עד שתרגישו חשש ולחץ מסוים. עם זאת, חשוב מאד להבין שמדובר סה"כ על מהלך חיובי. אמת, פתיחה בטארוט מסוג זה יכולה לעתים לשנות את החיים שלכם מקצה אחד לקצה שני, אך סימן שהשינוי הזה הוא נחוץ במיוחד. אם כן, טארוט פתיחה שהביא את גלגל המזל מסמל על שינוי חד – וחיובי מאד.

 

כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים לפריסת טארוט ומיסטיקה,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל המיסטיקה והטארוט בטלפון :  03-3726075

03-3726075