קלף טארוט – הצדק

קלף טארוט – הצדק - פתיחת קלפי טארוט

קלף טארוט הצדק – מוביל אתכם לאמת

כפי שאתם בוודאי יודעים, אחד מהתפקידים החשובים ביותר של קלפי טארוט, זה להוביל אתכם לדרך שבה תהיו שלמים עם עצמכם, עם ההחלטות שלכם ועם האמת שלכם. הדרך אמנם לא תמיד תהיה פשוטה, אך קלפים אלו יכולים בהחלט לתת לכם את הכיוון המתאים, ולהסביר לכם אילו נקודות עליכם לשפר בחיים שלכם. בעוד שיש קלפים מסוימים אשר ירמזו לכם על דרכים מסוימות של פשרה והבנה, הרי שלא כל הקלפים הם כך. היום תוכלו למצוא קלף מיוחד מאד, שאומר לכם שעליכם לקחת פניית פרסה חדה בכיוון החיים שאותו בחרתם – וזהו קלף הצדק.

קלפי הטארוט – מהי האמת הקלילה?

באופן עקרוני, מבין קלפי הטארוט קלף הצדק אומר לכם כי עליכם להיות קלילים יותר באשר לגישתכם לחיים. הקלילות לפי הצדק, תוכל לפתוח עבורכם יותר דלתות ולהוביל אתכם בדרך המלך. אבל על איזו קלילות בדיוק מדברים קלפי טארוט אלו? האם זוהי קלילות במובן המוסרי שלה – כלומר לא לתת תשומת לב לכל מיני בעיות שונות? להתנהג כאילו הכל כשורה? ברור שזו לא הכוונה של קלפים אלו.
למעשה, ניתן לחשוב עליו באופן מטאפורי יותר. חישבו על מצב שבו אתם משקרים לעצמכם באופן מעט סמוי, או אפילו משקרים למישהו שקר גדול ומהותי. מהי ההרגשה שמתעוררת כאשר אתם משקרים? ניחשתם נכון – הרגשה של כובד, הרגשה של עול שממש רובץ עליכם. החיים בשקר אינם חיים נעימים ולא צריך קלפי טארוט בשביל להבין זאת. אם כן מהו הפתרון? לפי קלפי הטארוט: לספר את האמת כמובן! ברגע שהאמת יוצאת לאור – הרגשה קלילה תבוא אליכם וזה בדיוק מה שקלף הצדק שואף אליו. קלפי הטארוט, רוצים לכוון אתכם לכך שתדעו לקחת את ההחלטות הנכונות, ובמידה ואתם מרגישים שאתם חיים בשקר – פשוט לחתוך ולשנות את המצב לחלוטין.

מה קורה בזמן פתיחה בקלפים?

פתיחה בקלפים היא כמובן החלק המרכזי ביותר הקשור לקלפי הטארוט. אם ביצעתם טארוט פתיחה, וקלף הצדק יצא, השאלה היא מה צריך לעשות עכשיו. באופן עקרוני, מבצעים טארוט פתיחה אחרי ששאלתם שאלה מסוימת, ואתם מצפים לקבל עליה תשובה מסוימת. זו יכולה להיות שאלה לגבי המשך בעבודה, המשך במערכת היחסים וכיו"ב. לכאורה, מבין קלפי הטארוט קלף הצדק הרי מייצג את החיתוך החד – העובדה שאתם חיים בשקר מסוים, והאמת צריכה לצאת. לכן, לכאורה התשובה הפשוטה היא סיום מערכת היחסים, התפטרות מהעבודה וכיו"ב.
אולם זה לא בדיוק כך. כזכור לכם, קלפים אלו אמורים לספק לכם נתיב מסוים ולא רק דרך פעולה ספציפית אחת. לכן, אם ביצעתם טארוט פתיחה וקלף הצדק יצא, עליכם לחשוב איזה חלק בדיוק בחיים שלכם הוא שקרי ולא נכון. לא תמיד יהיה מדובר למשל על כל מערכת היחסים שלכם, או כל מה שאתם עושים בעבודה. לעתים זה חלק מאד ספציפי בחיים שלכם, אשר גורם להם להיתקע ולתחושה של אי שביעות רצון. לעתים דרוש שינוי יותר קטן, אך מהותי.

03-3726075