קלף טארוט – הנזיר

קלף טארוט – הנזיר - פתיחת קלפי טארוט

להתאזר בסבלנות עם קלף טארוט הנזיר

בתוך החפיסה של קלפי הטארוט, מחכה אחד מהקלפים שהם הכי יוצאי דופן, ורבים תהו על קנקנו לאורך השנים – זהו קלף הנזיר. בעוד שקלפים אחרים נראים כמסמנים כוחות גועשים מאד, הרי שקלף הנזיר הוא משהו אחר לחלוטין. קלף הנזיר נראה במבט ראשון כמו משהו מאד בודד – רואים אדם זקן הולך עם פנס, אוחז בידו מקל, כאשר המראה שנגלה בתוך קלפים אלו הוא מראה מאד סטטי, מאד לא חי. אבל האם זה באמת המצב? כפי שתגלו מיד, מתוך קלפי טארוט שונים, קלף הנזיר הוא אחד הקלפים חשובים ביותר – ולעתים קרובות גם יש לו משמעות חיובית למדי, הקשור להליכה עם אמת פנימית.

קלפי טארוט – שלושת היסודות של קלף הנזיר

מאחורי קלף הנזיר יש למעשה שלושה עקרונות חשובים, שלא רק מי שקורא בקלפי טארוט צריך להכיר, אלא כל אדם באשר הוא. העיקרון הראשון הוא עיקרון החזון והראייה לעתיד – אם אתם רוצים לחיות לפי דרך מסוימת ולהגשים מטרה – אתם צריכים קודם כל להגדיר לעצמכם מטרה כלשהי.
העיקרון השני הוא התכנון לטווח הארוך – ברגע שיש לכם מטרה כלשהי, אתם צריכים להבין איך אתם רוצים להשיג אותה.
העיקרון השלישי, החשוב ואף הארוך ביותר הוא שלב הסבלנות – וזה בדיוק מה שקלף הנזיר אמור לייצג. כדי להשיג מטרה, צריך להבין שהיא לא תתרחש מהיום למחר. יש אנשים שמחכים שנים רבות עד שהם מגשימים את חלומם. לפי קלפים אלו, מי שלא מתאזר בסבלנות – פשוט לא יצליח להגשים את המטרה שלו. מדוע? כי האמת דורשת נאמנות מוחלטת, ללא שאלת שאלות. אם הזמן יגרום לכם לפקפק אזי אחד מהשניים קורה – או שהאמת שלכם אכן איננה טובה, או שהאמת שלכם היא טובה והמסלול טוב, אבל אתם צריכים להיות חזקים יותר, ולהתאזר ביותר סבלנות. כאן נשאלת השאלה: איך קלפים כמו קלף הנזיר יכולים לעזור לכם להתמודד עם ההחלטות שלכם ואיך קריאה בקלפים באופן כללי תוכל לסייע לכם?

קריאה בקלפים – הנזיר נותן לכם את הכיוון הנכון

אם ביצעתם טארוט פתיחה וקלף הנזיר עלה, סימן שהאופציה השנייה שציינו היא הדרך הנכונה עבורכם. כלומר – הדרך שאותה בחרתם והחזון שלכם הם נכונים, אולם עליכם להתאזר ביתר סבלנות. ניקח לדוגמה מצב שבו אדם הולך לבצע פתיחה בטארוט, ושואל מתי הוא יקבל את הקידום המיוחל בעבודה שלו – משום שהוא מתלבט האם עליו בכלל להתפטר או להמתין. ברור שבמצב שבו ביצעתם טארוט פתיחה וקלף הנזיר עלה – התשובה היא שחשוב מאד להמתין בסבלנות, עד אשר הקידום המיוחל יגיע! הקלף מחווה כי באופן כללי הדרך שאדם נוקט בה היא הדרך הנכונה והוא במסלול הנכון, והוא פשוט נמצא בשלב האחרון להגשמת היעד שלו – שהוא אמנם שלב ארוך ולא פשוט, אך הוא חשוב.

03-3726075