קלף טארוט – האוהבים

קלף טארוט – האוהבים - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט – קלף האוהבים

קלפי טארוט שפותחו כקלפי משחק, כנראה בצרפת של ימי הביניים, נחשבים כקלפים שיכולים לעזור לאנשים להתבונן פנימה ולהגיע למימוש פוטנציאל גדול יותר. אם בעבר חשבו כי פתיחה בקלפים יכולה לחזות את העתיד הרי שכיום קלפי טארוט נחשבים ככלי להבנה פנימית ולהתפתחות אישית. קריאה בקלפים הפכה לדבר שגור ורבים נעזרים במומחים המכירים את רזי הסמלים והצבעים המעטרים קלפי טארוט. אלו קלפים שעליהם מצוירות דמויות שונות שמסמלות דברים שונים בצבעים שונים. כדי להתחיל עם קלפי טארוט פתיחה חשובה ביותר. טארוט פתיחה מעידה על ההמשך ולמרות שאין כוונה לחזות את העתיד של האדם, טארוט פתיחה יכולה להיות לעזר רב למי שמנסה פתיחה בקלפים ועומד מול האדם.

קלפי טארוט – האוהבים

קלפי טארוט מכילים 78 קלפים שונים המסודרים בכמה סדרות. הסדרה המרכזית מכונה הארקנה הגדולה ובתוכה נמצא גם קלף האוהבים. קלף האוהבים מצביע על כך שבמצבים שונים אנו עומדים מול דילמה קשה או הכרעה חשובה. המצב שלנו נקרא מבולבל אולי או שאנו לא יודעים מה נכון לעשות ומה לא, אך המצב שונה בתכלית. מה שעלינו לעשות הוא להקשיב לקול ההגיון שלנו וללמוד להכיר אותו. הסיבה לשמוע לקול ההגיון ולקול הלב שלנו היא עומס רב בחיים שלנו. עלינו להוציא מתוכנו את מה שלא מתאים לנו, כרגע גם אם אין קשר ברור בין הדברים. לאחר שיתר הדברים יגיעו לאיזון הנכון שלהם נוכל לעשות את הבחירה הנכונה והראויה.

חשיבות טארוט פתיחה – קלף האוהבים

לקלף האוהבים חשיבות רבה בפתיחה ובפריסת קלפי טארוט בגלל שקלף זה מייצג את כל הדילמות של החיים, חיי האהבה, מערכות יחסים זוגיות, קריירה, לימודים וכדומה. השאלה הנשאלת היא: האם מערכות היחסים שלנו הן אמיתיות או שהן רק שילוב של סיפוק צרכים ואינטרסים אישיים? האם אנו משתמשים במתנה הקרויה אהבה או שאולי אנו מעמידים פנים כי אנו עושים זאת? פתיחת קלפי טארוט משמשת ככלי לקבלת תשובות אישיות לשאלות הללו. בחיים הבוגרים שלנו לאחר שהכרנו את רוב האנשים שילוו אותנו במהלך חיינו לאהבה חשיבות עליונה. חווית האהבה מסוגלת להעניק לנו משמעות לחיים מעבר לצרכי היום יום ומעבר להישרדות הטבעית שלנו הקוראת לנו לעבודה, למקום מגורים ולגידול ילדים. כך מסתבר לנו שהבחירה האמיתית בחיים היא הבחירה בין אהבה אמיתית ובין תאוות הגוף – בין אהבה טהורה לאהבה טמאה.

קלפי טארוט – האוהבים וסיפור טרויה

את הדילמה או החוויה הזו ניתן ללמוד מהסיפור המיתולוגי המפורסם של מלחמת טרויה. הסיפור שזור בעלילות מלחמה רבות, סיפורי בגידה וגבורה בהם העורבים גם בני אנוש וגם האלים. בסיפור הידוע נכנעים הלנה ופאריס לתשוקותיהם ואינם צועדים בעקבות אהבת האמת שלהם. שהרי בסוף הסיפור כאשר פאריס נפצע אנושות הוא מבקש ללכת לנימפה אוינונה שאיתה חלק את חייו קודם לכן והלנה היפה חוזרת אל מנלאוס לאחר נפילת טרויה.
קלפי טארוט האוהבים עוסקים בדיוק בשאלות אלו, ומכוונים אתכם לבחון את לבכם ואת כוונותיכם האמיתיות כשמדובר באהבה. קריאה נעימה!

 

כנסו לאתר  ASKme ודברו עם מומחים לפריסת טארוט ומיסטיקה,  ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל המיסטיקה והטארוט בטלפון :  03-3726075

03-3726075