קלף טארוט – הכהן

קלף טארוט – הכהן - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט – הכהן

החפיסות העתיקות ביותר של קלפי טארוט מקורן בצפון איטליה והן כנראה מהמאה ה-15. הם נקראו קלפי "נצחונות" כי אלה שהזמינו אותם עשו זאת כדי לפאר נצחונות צבאיים, חתונות וכדומה. קלפים אלה גם נחשבו לקלפי משחק שונים ויש הטוענים שמקורם בימי הביניים בצרפת. אחרים ממשיכים לטעון, כי קלפי הטארוט מקורם במצרים העתיקה או מהודו, וכי הם שימשו לחיזוי העתיד או לניבויו. כיום משתמשים עם קלפי טארוט כדי להתבונן פנימה ולבחון את מרכיבי האישיות השונים ואת הפוטנציאל שלכם וכל זאת ככלי עזר להגשמה עצמית ולהתפתחות אישית.

חפיסות קלפים שונות של קלפי טארוט

ניתן למצוא גרסאות שונות של קלפי טארוט, כאשר כל אחת מציגה ציורים שונים ושמות שונים בצבעים שונים כדי לעזור לפורס הקלפים לעשות טארוט פתיחה או פתיחה בקלפים. קלפי הטארוט נפוצים כיום לשימושים מיסטיים, פרשנות אישית וגם כיצירות אמנות בפני עצמן. חפיסת קלפי הטארוט הנפוצה ביותר כיום היא חפיסת ריידר ווייט.

מקור קלפי טארוט

מקור קלפי טארוט הוא כנראה בימי הביניים בעת שמשחקי קלפים חדרו מן העולם המוסלמי דרך ספרד לאירופה. רבים חשבו כי מקור הקלפים הוא ממצרים העתיקה אך כנראה שלא כך הדבר. הקלפים העתיקים הידועים לנו הם מאיטליה שנרכשו על ידי משפחות אצולה איטלקיות ולכן חושבים שאצלם נהגו להשתמש בקלפים אלה לראשונה באירופה.
המילה טארוט מחולקת לשתי מילים: טארו – בצרפתית פירושו משחק קלפים, ורוטה – בלטינית פירושו גלגל. רוט בשפות רבות מציין גלגל או מעגל.
בחפיסת קלפי טארוט יש 78 קלפים המסודרים בסדרות שונות, כאשר הסדרה הראשית היא הארקנה שקלף הכהן נמנה בה. הקלפים מצויירים ומכילים סמלים מיסטיים שונים בעלי משמעויות שונות מן הקבלה, המיתולוגיה המצרית וכן מן התנ"ך. קלפי טארוט מצויירים בצבעים שונים שגם הם מייצגים תכונות שונות וביחד עם הציורים חושפים תכונות, חוויות ורצונות שונים.

טארוט פתיחה – קלף הכהן

כשנפתח לכם קלף הכהן זה אומר שאתם בכיוון הנכון בחיים ושהכל עומד להסתדר. תאמינו בתוכנית שלכם ותלכו על פיה, והדברים יסתדרו כפי שרציתם. קלף הכהן הוא המגדלור שלכם לכיוון הנכון. הוא לא ייקח אתכם לשום מקום, את זה תצטרכו לעשות לבד, אבל הוא מראה כי הכיוון נכון.
קלף הכהן מעיד עליכם כי אתם עוסקים באמת וכי אתם בדרך הנכונה תוך הקשבה ללב. ממקום זה הדברים יכולים רק להסתדר על הצד הטוב ביותר. הקלף מראה לכם כי הזמן הגיע להוציא את הדברים מן הכוח אל הפועל ואין לחכות עוד. הרעיונות נכונים והסביבה המיידית שלכם גם תאמין בכם ותתמוך במעשיכם. כדי להתחיל בכך עליכם להיעזר בסביבה שלכם ולקבל ייעוץ והכוונה נכונים ולבחון את הסיטואציה שלכם כראוי. יחד עם זאת, גם ייעוץ והכוונה נכונים אינם יכולים להחליט עבורכם, ואת זה אתם אמורים לעשות בעצמכם ואף אחד לא יוכל להקל עליכם ברגע ההחלטה.

03-3726075