קלף טארוט – המרכבה

קלף טארוט – המרכבה - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט – קלף המרכבה

חפיסת קלפי טארוט מכילה 78 קלפים שונים בסדרות שונות כשהסדרה העיקרית היא סדרת הארקנה הגדולה. קלפים אלה מצויירים ומכילים סמלים מסיפורי המקרא, הקבלה, ממיתולוגיות שונות ואף ממצרים העתיקה. גם לצבעים משמעות גדולה והם מצביעים על דברים שונים. כל צבע מייצג מרכיב אחר. צהוב מייצג אור ואופטימיות, ירוק מייצג צמיחה ותקווה לעתיד, תכלת מייצג חכמה, אדום תשוקה וכדומה. השילוב שבין הציורים השונים והצבעים הדומיננטיים בכל קלפי טארוט מאפשרים לפורס לחשוף כישורים ותכונות שונות וגם רצונות ומצבים נפשיים בהווה. קלפי הטארוט משמשים לזהות את האמת והם עצמם נטולי משמעות כזו כשלעצמם. דרך קלפי הטארוט ניתן להבין את עצמנו באופן ברור וגלוי לנו.

קלף המרכבה – טארוט פתיחה

כאשר נפתח לכם קלף המרכבה עליכם לדעת כי לפעמים צריך להיות קצת קשים, כדי להשיג מה שרוצים או במילים ישראליות "לא לצאת פראייר". הקלף מאפשר לכם את הלגיטימציה לקחת החלטות חשובות ואמיצות. ההצלחה שלכם יכולה להיות מובטחת אם תלכו אחרי ההחלטות. קלף המרכבה מראה לכם את הדרך כיצד לא לוותר על החלום שלכם ועל מה שאתם מאמינים בו. הקלף מאפשר לכם להיות נחושים ונחרצים ואפילו עקשנים ותקיפים כדי שמה שאנחנו מאמינים בו לא ילך לאיבוד. כאשר אתם עושים פתיחה בקלפים וקלף המרכבה מופיע, הוא מראה לכם כי אסור לוותר לעצמכם הפעם וכי כל ויתור עלול לגרום למשהו חשוב בתוככם למות. אם תפעלו בישירות ובנחישות, בתקיפות אם יש צורך ובנחרצות, מובטחת לכם ההצלחה והיוזמה תעבור למגרש שלכם לפי קלפי הטארוט.

קריאה בקלפים – קלפי טארוט ואמונה

מה שנאמר כאן על נחרצות וישירות, תקיפות וכדומה כדי להשיג את המטרה שלכם הפעם לא יהיה שווה דבר אם לא תהיה אמונה בבסיסכם. קריאה בקלפים גורסת כי אמונה היא דבר מאד אישי ומאד פרטי. לא מדובר על אמונה או פרקטיקה דתית רשמית, אלא אמונה בעצמך כי תהיה מסוגל לעשות את הדבר שאתה מתעתד לעשות. עליכם לדעת כי האמונה איננה פותרת בעיות ואיננה מחלצת ממשברים כפי שהסיפור הבא יכול להדגים:

קלפי טארוט, המאמין והשורש

איש מאמין הלך במדבר ונפל לבור עמוק. תוך כדי נפילה הוא נאחז בשורש שביצבץ מקיר הבור. האיש ניצל ממוות בטוח, כי כשהסתכל למטה הבין כי הבור עמוק מאד מאד. הוא החל לצעוק "הצילו" בקולי קולות, אך איש לא שמע אותו. לפתע התקדרו השמיים מעל הבור ועננים החלו להתקבץ. קול עמוק נשמע מן השמים: "יוסף, זה אני אלוהים מדבר אליך. עזוב את השורש ואני כבר אוציא אותך מן הבור". הקשיב יוסף לקול, הביט שוב למעלה וצעק: "אולי יש שם עוד מישהו???" העובדה שהיה אדם מאמין לא אפשרה לו לעזוב את השורש. הסיכון היה גדול מידי והקול היה דמיוני מידי.
אמונה איננה הליכה עיוורת אחרי קולות או צווים חיצוניים או פנימיים. משמעות המילה אמונה היא שאתה נותן אמון בדבר מה. שאלו את עצמכם במה אתם נותנים אמון מלא וללא סייג עד כדי כך שתעשו כל מה שמושא זה מצווה עליכם לעשות. האם אתם עצמכם מוכשרים להיות מושא האמונה שלכם ואם לא אז מי או מה כן?

03-3726075