קלף טארוט – הירח

קלף טארוט – הירח - פתיחת קלפי טארוט

המסתוריות של קלפי טארוט – קלף הירח

בתוך חפיסת קלפים של טארוט, יש כל מיני קלפים שונים, שהפירוש שלהם עלול להיראות מעט סתום בהתבוננות ראשונית. אולם אין עוד קלף מסתורי כל כך, ויש שיאמרו אף אפל, כמו קלף הירח. אין ספק שמי ששולף את הירח מתוך חפיסת קלפי טארוט עלול למצוא את עצמו במצב מביך מעט. גם בתחום של קריאה בקלפים, לקלף הירח יכולות להיות מספר משמעויות שונות. מדובר על קלף שההתבוננות בו אף עלולה לעורר מעט אי נוחות. הוא שונה מאד מקלפים רבים אחרים.. לא מופיעה בו אף דמות אנושית, אך כן מופיעה בו דמות הירח כמואנשת למחצה, וכן מופיעים בו כשלושה בעלי חיים – שני כלבים שנראים כמהים לירח ועקרב אשר יוצא מן המים. יש הטוענים שגם הוא שואף להגיע לירח ויש הטוענים כי הוא נע לכיוון הכלבים כשאלו אינם מסתכלים עליו. אז מה עושים אם פתחתם בקלפי טארוט, וקלף הירח עלה בגורל?

קלפים שרומזים לכם להביט לעבר

אם פעמים רבות קלפי הטארוט מדברים אתכם על ההווה או אפילו על תכנון העתיד, הרי שבקלף הירח המצב הוא שונה לחלוטין. קלף ירח שעלה במהלך טארוט פתיחה, אומר לכם שעליכם דווקא להסתכל אחורה – לעבר העבר שלכם. הקלף הזה יכול להיות רלוונטי גם אם עשיתם פתיחה בקלפים כדי לשאול שאלה על העתיד. לעתים קרובות התשובה לשאלה על העתיד – טמונה בעבר. עליכם לעתים לפתור משקעים שונים שהצטברו בעבר, עניינים אשר השארתם לא פתורים, חוויות שהדחקתם לחלוטין – כל אלה הרי מונעים מכם להמשיך ולקיים את החיים שלכם כרגיל.
בנוגע למה שמופיע בקלף עצמו, גם לכך יש כמה פרשנויות. יש פרשנים של קלפי טארוט, שטוענים כי הכלבים עצמם לא מייצגים באמת כלבים, אלא רובד קדום יותר של האנושות – רובד שבו כולנו היינו הרבה יותר חייתיים. מצדדי הפרשנות הזו, טוענים אף כי העקרב מייצג שלב קדום עוד יותר באנושות – השלב שבו יצאנו מהמים החוצה (ממש כפי שתאוריית האבולוציה טוענת!). בעצם הדבר מהווה תימוכין לכך שהקלף כולו מציע התבוננות חוזרת לעבר, ובין השאר גם התבוננות פנימית מאד. גם הירח, בתוך קלפים אלו מביט שמאלה – והשמאל הוא ביטוי ידוע להתבוננות בעבר.

על ירח ועל טארוט פתיחה

אז מה בעצם קורה כשאתם עושים טארוט פתיחה, והקלף עלה בגורל? יש מומחים לקריאה בקלפים אשר יסבירו לכם, למשל, שעל מנת לקבל קידום מיוחל בעבודה, עליכם להתבונן בעבר ולהבין מה בעבר מנע מכם לקבל את הקידום. יתכן שהתבוננות פנימית עמוקה ואמיתית, תגרום לכם להבין איפה כשלתם. יתכן שתיזכרו בריבים שונים, ואולי אף תיזכרו באירועים שקרו בטרם התחלתם לעבוד – אך הם אלו שמשפיעים על הקידום או על אי הקידום שלכם. פתיחה בטארוט והופעת קלף הירח תוכל לעתים להוביל אתכם לעימות עם זיכרונות לא פשוטים – וכדאי להיות מוכנים לכך מראש.

03-3726075