קלף טארוט – הכוכב

קלף טארוט – הכוכב - פתיחת קלפי טארוט

להיטהר ולהתנקות עם קלפי טארוט – קלף הכוכב

מבין קלפי הטארוט, קלף הכוכב הוא שיגנוב את תשומת הלב שלכם במבט ראשון. אם שלפתם את קלף הכוכב מתוך חפיסת קלפים, סביר להניח שמה שילכוד את תשומת לבכם הוא דמותה של האישה הערומה, אשר מוזגת יין לתוך האגם ולתוך הנחלים. האישה עצמה נמצאת בסביבה טבעית מאד ומעליה יש כוכב עצום, שנראה כאילו הוא ממש מגן ושומר עליה. בכוכב עצמו נתמקד בהמשך, אולם ראשית נבין מהו תפקידה של האישה בתוך קלפי טארוט. כאשר הקלף עולה בתוך חפיסת הקלפים, חשוב להבין שהוא מסמל את הצורך בניקוי, הצורך בהורדת כל החסמים, בהורדת כל ההגנות – על מנת להגיע לאמת המוחלטת ועל מנת שתוכלו לחוש בשלווה ובהרמוניה – ממש כמו האישה אשר בתמונה.

קלפי הטארוט מציעים לכם דרך חיים חדשה

למעשה, מתוך חפיסת קלפים זו, קלף טארוט הכוכב הוא זה שמציע לכם שינוי שיכול להיות כביכול רדיקלי בחיים שלכם – אך הוא זה שיוביל אתכם דווקא למי מנוחות. אם תתבוננו היטב על האישה בתמונה תוכלו לראות שלמרות שהיא ערומה לחלוטין, נראה שהיא שלווה במיוחד, ואיננה מוטרדת מדבר. אם תסתכלו טוב, תוכלו לראות כמובן שמעליה יש את הכוכב העצום. מה המשמעות של הכוכב לפי קלפי טארוט? הכוכב הזה נראה ממש כאילו הוא מגן ומסוכך עליה ושומר עליה מכל רע.
אז מה הקלף בעצם יכול להגיד לנו? יכול להיות שהוא מנסה לרמוז לנו, שרק אם נצליח באמת להיות אמיתיים וכנים עם עצמנו, אם נפסיק לספר לעצמנו סיפורים ותירוצים שונים, אם נפסיק להשתמש בלשון לגלגנית וצינית כדי להתחמק מאחריות ומתחושת פגיעות – רק אז נוכל באמת להגן על עצמנו כמו שצריך. הכוכב הגדול הזה, ראוי להבין, אין משמעותו בתוך הקלפים, כי נקבל עזרה מישות חיצונית. המשמעות היא שדווקא אם נוריד את ההגנות – נקבל את ההגנה הטובה ביותר לעצמנו, הלא היא האמת והכנות, ויש אף מי שיקצינו ויגידו שזוהי התמימות והטוהר.

הכוכב יוצא במהלך טארוט פתיחה

אם אתם מבצעים פתיחה בטארוט וקלף הכוכב יצא, אין ספק שהוא אומר לכם, כי עליכם לצאת לדרך חדשה בחיים שלכם. יש מי שמבצעים טארוט פתיחה ושואלים לדוגמה על הזוגיות שלהם, וכאשר קלף הכוכב יוצא המשמעות היא ברורה. במקום להתכסות בכעסים ובתירוצים שונים מדוע הצד השני לא בסדר – קלף הכוכב מציע לכם להסתכל קודם כל על עצמכם. במהלך קריאה בקלפים אתם תבינו אם כן, היכן אתם התנהגתם שלא כשורה וכמו כן תבינו כיצד עליכם לתקן את הדרך שלכם. כך, ע"י התבוננות עצמית כנה ואמיתית, וע"י הבנה של המצב לאשורו, תוכלו לפתוח דף חדש בחיים שלכם ולהגיע לשלווה אמתית, וגם להצלחה בזוגיות באמצעות קלפי טארוט.

03-3726075