קלף טארוט – יום הדין

קלף טארוט – יום הדין - פתיחת קלפי טארוט

האמנם קלפי טארוט יום הדין מראים על תחיית המתים?

מי שפותח חפיסת קלפים של קלפי טארוט, ומקבל את קלף יום הדין, עלול לחשוב עליו באופן מידי במשמעות הנוצרית שלו – היום שבו המתים כולם יקומו לתחייה, כפי שכתוב בברית החדשה. אז איך כל האמונה הנוצרית הזו (שרבים כלל לא מאמינים בה, כולל קוראי קלפים) מסתדרת עם הקלף הזה?
התשובה לכך היא פשוטה – זהו כמובן קלף אלגורי וסמלי, שמשתמש בביטוי מערבי מוכר, כדי לסמל דווקא על התרחשות פנימית, ולא על התערבות אלוהית כלשהי. כדי להבין למה קלפים אלו מתכוונים, צריך כמובן לבחון אותם ביתר דקדקנות. בתוך קלף תחיית המתים, אפשר לראות דמות מלאכית תוקעת בחצוצרות, וגבר, אישה וילד וכן אנשים נוספים קמים מהקברים שלהם. הדבר למעשה מסמל את השואל עצמו – קודם לכן הוא היה רדום, הוא כמעט לא היה בגדר חי, אולם כעת הוא הולך לעבור שינוי מהותי במיוחד.

קלפי הטארוט רוצים שהזמן יעשה את שלו

באופן עקרוני, יש קלפי טארוט אשר מדברים על התאזרות בסבלנות, כמו קלף הנזיר. מבחינה זו, קלפים כמו קלף יום הדין, הם משלימים לתפיסה זו. גם קלף יום הדין מדבר למעשה על הבשלה ועל סבלנות. למה הדבר דומה? לאדם אשר כבר מאד רוצה להתחתן, ולא יכול לחכות לרגע עד שהוא ימצא בן זוג או בת זוג שיהיו מושלמים עבורו. רבים נחפזים היום להתחתן מבלי שהם באמת שלמים עם ההחלטה.
קלף יום הדין בעצם אומר לכם שעליכם לחכות עד אשר התהליכים יושלמו בתוככם. אין להאיץ בזמן, ואין להאיץ בתהליכים נפשיים מורכבים ביותר שכל אחד מאיתנו עובר. הקלף שעולה במהלך קריאה בקלפים, אומר לכם שכפי שהמתים לא יקומו כך סתם לפני הזמן – כך גם שלבים שונים בחיים שלכם – אל להם לבוא לפני שהתהליך כולו יושלם. כמובן שלפי טארוט פתיחה המשמעות היא שברגע שהתהליך יושלם – אז באמת יתרחש ה"נס" כביכול – ואתם תגשימו את המטרה שלכם.
יש גם משמעות עמוקה יותר לקלף יום הדין. הקלף סובר, כי בטרם תשלימו את השינוי, אתם תהיו קצת כמו המתים שבקלף – כמובן לא מתים ממש, אך אין ספק שיהיה בכם משהו לא שלם, משהו שהוא לא חי לחלוטין. לעומת זאת, אחרי שהתהליך כולו יושלם, אתם תחושו בשינוי אמיתי וממש תחיו מחדש את החיים.

יום הדין עלה במהלך פתיחה בטארוט

עשיתם טארוט פתיחה עם מומחה שהוא קורא בקלפים. מה קורה אם קלף יום הדין עולה מתוך החפיסה של קלפי הטארוט? המשמעות היא שעליכם לעתים לחכות עד אשר תהיו שלמים לחלוטין עם החלטה מסוימת. אנשים לעתים פונים לבצע טארוט פתיחה כשהם עומדים לפני צמתי הכרעה חשובים מאד בחייהם. קלפי טארוט יום הדין מרמזים על כך שעליהם להמתין עם ההחלטה – שכן עובדה שהם מתלבטים מאד, ולא שלמים עם אף החלטה. עליהם להמתין, לראות כיצד התנאים ישתנו, לראות כיצד הם מרגישים עם כל החלטה – ואז הם יוכלו להמשיך הלאה בהרגשה בטוחה יותר.

03-3726075