קלף טארוט – הקיסר

קלף טארוט – הקיסר - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט – קלף הקיסר

קלפי טארוט הם קלפים שמשתמשים בהם לגילוי הפוטנציאל שלכם ולהבנה פנימית עמוקה יותר כדי שתוכלו לממש את עצמכם ולהגיע להתפתחות רוחנית וגשמית כאחד. עד לא מזמן היו קלפים אלה מסתוריים ומפחידים ורבים עשו בהם שימוש כדי לחזות את העתיד או לנסות לנבא אותו. קלפי טארוט אינם מיועדים לניבוי העתיד אלא הם כלי להעצמה אישית. קריאה בקלפים איננה דומה לקריאה בקפה וגם פתיחה בקלפים משמשת רק עבור הבנה עצמית גבוהה ויעילה יותר. קלפי הטארוט הם אמצעי ולא מדיום.
במקור חשבו שקלפי טארוט הגיעו אלינו ממצרים העתיקה או מהודו, אך כנראה שהם פותחו באירופה בימי הביניים ובמקור שימשו למשחקי קלפים בדומה לברידג'. טארוט פתיחה של קלפים מסדרות שונות יכול להיות לעזר רב לפורס הקלפים להבין את המצב של השואל וכן להבין לאן מובילה השאלה ומהי התשובה האפשרית.

טארוט פתיחה – סדרת הארקנה הגדולה

בחפיסת קלפי הטארוט 78 קלפים שמתחלקים לכמה סדרות. הסדרה המרכזית היא הארקנה המכילה 22 קלפי טארוט, המייצגים 22 עקרונות עולמיים ומצבים שאתם חווים במשך החיים. בין הקלפים בסדרה ניתן למצוא את קלף השוטה המציין אומץ ואופטימיות, קלף המרכבה המציין יכולת ניווט טובה בחיים, קלף הצדק המציין יושר והגינות, קלף האוהבים המציין פרשת דרכים וכיוצא באלה קלפים שונים. גם קלף הקיסר נמנה על סדרה זו והוא מציין שליטה בחומר.

צורת קלפי טארוט

קלפי טארוט מצויירים באופן מיוחד ומכילים סמלים מיסטיים רבים מן הקבלה, המיתולוגיה המצרית וגם מן התנ"ך. גם לצבע הקלפים משמעויות שונות ורבות. הירוק מייצג תקווה וצמיחה, האדום תשוקה ואילו הלבן טוהר. הצבע הצהוב מייצג אור ואילו התכלת מייצג חכמה. חשוב לזכור, כי קלפי טארוט אינם חוזים את העתיד, אלא השילוב בין הציורים והצבעים השונים מציינים מצבים וחוויות חיים שאותם ניתן לבחון ולהגיע להבנות עמוקות לגבי עצמנו. קלפי טארוט הם כלי לחיפוש האמת ולא האמת עצמה.

קלפי טארוט – קלף הקיסר

מי שקלף הקיסר מופיע לו בעת פתיחת קלפים יכול לדעת כי הוא שולט יפה בחומר ובכסף ויודע לנהל. קלף הקיסר עוסק בסדר, בארגון וביציבות. זה קלף הידוע כקלף הצלחה בתחום הגשמי – תחום החומר המקרין שגשוג בעבודה ובקריירה המקצועית. הקלף מעיד על כישורי ניהול ויחסי עבדוה טובים וגישה טבעית לכל מה שקשור לכסף ולרכוש.
למרות שהקלף מראה, כי אתם יודעים לשלוט על עולם החומר ולנהל אותו כראוי, חשוב שתלמדו גם להביע את עצמכם ולדבר מהלב ולא רק מהראש. במיוחד במערכות יחסים מסוכן הדבר, כאשר הראש משתלט כליל עליכם ואינכם מותירים ללב להגיד את אשר לו. הצורך לנהל את הפרטנר שלכם במערכת יחסים רגשית עלול להיות הרסני.
הקלף עשוי לציין רצון "לבריחה" מקשיים רגשיים בזוגיות עקב חוסר יכולת להבעה אמיתית מהלב. שליטה איננה מסתכמת בניהול עולם החומר אלא גם הבעה עצמית מתוך הלב.

03-3726075