קלף טארוט הכוהנת

קלף טארוט הכוהנת - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט נחשבו עד לפני כמה שנים לדבר מסתורי ואפילו מפחיד. רבים חיפשו קריאה בקלפים או פתיחה בקלפים, כדי שיגידו להם מה יהיה בעתיד שלהם או מה הוא גורלם. קלפי טארוט, למרות האמונה העממית כי הם נועדו לחזות את העתיד, אינם נועדו לחזות דבר אלא לגרום לאדם להתבונן פנימה, כדי שיוכל להבין את עצמו יותר טוב ויוכל להביא את עצמו להתפתחות והגשמה עצמית.

מקור קלפי טארוט

טארוט בצרפתית פירושו משחק קלפים ובלטינית פירושו גלגל. הסיומת רוט פירושה בשפות עתיקות מעגל. בהיפוך האותיות נקבל את המילה תורה – תורת חיים וחוקת חיים. הסברה היא כי הטארוט הוא מעין קובץ של גלגל חיים וחוקי חיים המסמלים אותם מלידה ועד מוות.

נהוג לחשוב שמקור הקלפים היה במצרים העתיקה או אפילו בהודו הרחוקה. נהוג היה לחשוב כי חרטומי מצרים הם אלה שגילו את אותה תורת חיים עתיקה, אך כיום יותר ויותר ממצאים מעידים כי מקור קלפי הטארוט הוא באירופה בימי הביניים.

קלפי הטארוט

בחפיסת קלפים אחת ישנם 78 קלפי טארוט המתחלקים לסדרות שונות. הסדרה המרכזית מונה 22 קלפים ונקראת "הארקנה הגדולה". סדרה זו מייצגת 22 עקרונות עולמיים שמציינים מצבים וחוויות שנעבור במהלך החיים. קלף השוטה מכריז על אומץ ואופטימיות, קלף הקוסם על כישורים ותקשורת, קלף הקיסרית על שפע ונתינה, קלף הכוהן על הבנה וייעוץ וכיוצא באלה. הקלפים כולם מצוירים ומכילים סמלים ממקורות רבים כמו מהתנ"ך, מהקבלה, מהמיתולוגיות השונות, ממצרים העתיקה וכדומה. משמעות צבעי הקלפים חשובה מאד שכן כל צבע מייצג מרכיב דומיננטי אחר. צהוב מייצג אור ואופטימיות, אדום מייצג תשוקה, ירוק מייצג תקווה וצמיחה וכדומה. הציורים יחד עם הצבעים מאפשרים לחשוף תכונות וכישורים שונים, חוויות ורצונות וכן מצבים פסיכולוגים שונים. הקלפים הם כלי לזיהוי האמת שדרכם אנו אמורים להכיר את עצמנו טוב יותר. קלף הכוהנת שייך לסדרה הגדולה "הארקנה הגדולה" והוא מייצג מסתוריות ואינטואיציה.

קלפי טארוט – הכוהנת

הכוהנת או הכוהנת הגדולה יודעת, שבני האדם זקוקים ליציבות ולא אוהבים חוסר ודאות, אך היא מנסה ללמד אתכם כי המסתורין וחוסר הוודאות הם חלק בלתי נפרד מהחיים שבסופו של דבר מתבררים ומתגלים. כמו השוטה גם הכוהנת הגדולה אינה נותנת תשובות סופיות מכיוון שקלף זה מכריז על המסתורין שבחיים וקורא לנו לברר את הנסתר שבתוכנו וללמוד להכיר את המקומות בתוכנו שמהם אנו חוששים ורק לאחר שנתמודד עם זה נוכל להשתנות.

כשעושים פתיחה בקלפים והקלף מופיע הדבר מתייחס לחוסר ודאות ולמסתורין ולתחושה שאנו הולכים על קצה מצוק ושדבר אינו בטוח בחיים שלנו. בחיים, כך נלמד, לא צריך ללכת תמיד על בטוח. החיים מלאי מסתורין וחוסר וודאות שניתן ללמוד מהם ורק אם ניתן לבלתי ידוע לחיות את עצמו נוכל ללמוד את השיעור שלנו שיעזור לנו לצמוח ולממש את עצמנו באופן מוצלח יותר.

03-3726075