קלף טארוט – הקיסרית

קלף טארוט – הקיסרית - פתיחת קלפי טארוט

קלף טארוט הקיסרית

קלפי טארוט מחברים אתכם לעצמכם. קלפים מסוג זה פותחו בימי הביניים והמקור שלהם הוא כנראה מצרפת. שם הם פותחו למטרות משחק, אך מהר מאד הפכו לקלפים של ניבוי או חיזוי העתיד ונקשרו להם סיפורי היסטוריה רבים המתחילים במצרים העתיקה או בהודו הרחוקה. כיום עושים שימוש עם קלפי טארוט למטרות שונות. לא עוד פתיחה בקלפים לצרכי ניבוי העתיד אלא להסתכלות והתבוננות פנימה, כדי ללמוד את הפוטנציאל שלכם ולהוציאו לפועל. לא חיזוי במובן של קריאה בקלפים כפי ששרלטנים מסויימים מעוניינים למכור לכם, אלא כלי להגשמה עצמית והתפתחות רוחנית אישית.

טארוט פתיחה – קלף הקיסרית

קלף הקיסרית מייצג הצלחה, שגשוג ופריון. אם קלף הקיסרית מופיע בפתיחה זה אומר שאתם מחוברים לאנרגיה של פריון, אושר והצלחה. השאלה היא איך תוכלו לתרום לשיפור הסביבה והעולם. קלף זה הוא קלף מבורך שעוסק בנתינה ומרמז גם על פוריות, משפחה וילדים. השיעור הרוחני שניתן ללמוד מהקלף הזה הוא, כי עליכם לגרום לפריון מסביבכם או להפרות את הסביבה הקרובה אליכם. אין הכוונה לקיום יחסי מין במובן הפריון ההישרדותי, אלא להפרות את הסביבה – אנשים למעשים, אנשים לחלומות, אנשים לרעיונות.
פריון הוא עיקרון המנחה את חיינו ומעניק לנו נקודות התייחסות שדרכן אנו יכולים לשפר את העולם וזאת מכיוון שבעת הפריון וההפרייה אתם מחוברים לאנרגיית שגשוג, הצלחה ואושר.

קלפי הטארוט והפוטנציאל שלכם

שאלה נפוצה מאד בקלפי טארוט היא שאלת הפוטנציאל. הפוטנציאל הנוכחי והפוטנציאל העתידי. שאלות כמו האם אני במערכת יחסים פורייה או שאקבל קידום בעבודה וכדומה. קלפי האבירים הם סדרת הקלפים המיועדת לתרום לכם אודות שאלות אלה. בחירה בקלפי אבירים למשימה זו איננה מקרית. האביר היה נבחר בימי הביניים כדי להגן על המלך או על האצולה, כדי להלחם ולנצח.
האביר היה צריך להיות אדם מוכשר בעל תכונות מאוד מסויימות שידע לנהל מלחמות ומאבקים ושיחזור מהם כשידו על העליונה. אבירים היו מתמחים ביכולותיהם ומשכללים אותם עד קצה גבול היכולת שלהם. לכל אחד היתה דרך משלו לעשות זאת – אחד באמצעות חשיבה מחודדת, שני באמצעות רעיונות מבריקים, שלישי באמצעות החלטיות או באמצעות יעילות והובלת דברים וכדומה. כל אביר מייצג אם כן פוטנציאל אחר ודרך אחרת לממש אותו.

טארוט פתיחה – ארבעת האבירים

האביר הראשון הוא אביר המוטות המזוהה עם יסוד האש. הוא חושף בפנינו את הפוטנציאל היצירתי, היכולת ללמוד ולהתקדם, להתפתח, ליזום ולייצר רעיונות יצירתיים.
האביר השני הוא אביר הגביעים המזוהה עם יסוד המים. הוא חושף בפנינו את הפוטנציאל הרגשי, התלהבות, יכולת לאהבה, להתרגש ולהתחבר נפשית לדברים.
האביר השלישי הוא אביר החרבות שמזוהה עם יסוד האוויר. הוא חושף בפנינו את יכולת החשיבה, האסרטיביות, יכולת החלטה ותפיסה מהירה.
האביר הרביעי הוא אביר המטבעות המזוהה עם יסוד האדמה. אביר זה חושף בפנינו את הפוטנציאל העיסקי הפרקטי, את היכולת להוציא החלטות מן הכוח אל הפועל ולנצל הזדמנויות עסקיות.

03-3726075