קלף טארוט הקוסם

קלף טארוט הקוסם - פתיחת קלפי טארוט

קלפי טארוט הם קלפים שפותחו בימי הביניים באירופה, כנראה בצרפת והם לא מגיעים מן העת העתיקה כפי שרבים חושבים. הדעות עדיין חלוקות בעניין המקור של הקלפים אבל קריאה בקלפים כמו טארוט כבר הרבה שנים מאד פופולארית וגם פתיחה בקלפים מאד נפוצה. קלפים אלה היו מיועדים למשחק שכנראה היה דומה לברידג', אך עם השנים, כנראה בגלל הציורים המסתוריים שעל פניהם, הפכו לכלי לחיזוי או ניבוי העתיד. כיום לא תמצאו קורא בקלפי טארוט שיאמר לכם כי טארוט פתיחה או פריסה יכולים לנבא את העתיד, אלא שהם יכולים לשמש ככלי להתבוננות פנימה לתוך עצמכם על מנת לגלות את הפוטנציאל שלכם ולעזור לכם להגשים את התפתחותכם הרוחנית הרצויה.

טארוט פתיחה – קלף הקוסם

בין קלפי טארוט ניתן למצוא את קלף הקוסם. הקלף הזה אומר באופן מאד ספציפי – אם אתם יודעים מה אתם רוצים תזכרו שעכשיו זה זמן העשייה והפעולה ולא זמן הדיבורים על תיאוריות נכונות או מתאימות. במילים אחרות: יש לכם ידע, פוטנציאל ויכולת ובנוסף גם הבנה פנימית וחיבור להווה באופן מאתגר ואתם מסוגלים להשתמש בכל אלה באופן מושכל – אתם קוסמים. אבל כפי שכולם יודעים קלף הקוסם הוא גם קלף של רוח ושל תיאוריות רבות, לכן יש לדעת כיצד להוריד את הרעיונות והתיאוריות לקרקע המציאות. עליכם לפעול ולא לפחד להשתמש בכוח ובעוצמות שלכם כדי לממש זאת. משפטים כמו "אני לא יודע מה יקרה" או "זה לא נעים לי" חייבים להעלם, כי הם בדיוק הבעיה שלכם. צריך להיפטר מכל אותם מעיקים שליליים ולהיות קוסמים בכל הקשור ליכולות ולרצונות הגלויים שלכם.

פריסת קלפי טארוט – פריסת טנגראם

פריסת טנגראם קשורה במה שנכתב למעלה אודות קלף הקוסם מכיוון שבפריסה זו נוהגים להשתמש בפריסה ראשונה, כדי להכיר את האדם או את עצמנו באופן מעמיק. הבנה מעמיקה זו אמורה לסייע לכם לפעול בכל הנוגע להחלטות שלכם ולרצונות שלכם. פריסת טנגראם היא פריסת הכרות עם עצמכם.

בפריסה זו משתמשים בחמישה קלפים ומסדרים אותם בסדר קבוע שידוע מראש. כל קלף מייצג חלק שונה בגוף שמייצג את הנשמה שבתוככם. הפריסה הראשונית הזו מאפשרת לקורא או לפורס לערוך הכרות ראשונית עם האדם או אודות עצמו ולקבל רקע ראשוני.

כיצד לפרוס קלפי טארוט בפריסת טנגראם

מאד חשוב לשמור על אווירה נכונה במקום שבו פורסים את הקלפים. מומלץ על ריכוז פנימי לפני תחילת הפריסה וכמו כן מוסיקה נעימה, נרות ריחניים וכדומה. העיקר הוא לדעת מה הן השאלות שאותן אתם מעוניינים לברר ואותם יש לנסח ברמת דיוק מאד גבוהה ולא להסתפק בשאלות פתוחות וכלליות מידי. שיטה זו מאפשרת להביט פנימה באופן ישיר וחד ולכן רבים משתמשים בה כדי לדעת על עצמם.

לאחר הפריסה יש לבחון את חמשת הקלפים ולדעת כי הראשון מייצג את יד ימין – המעוף של האדם, הדמיון והיצירתיות, הקלף השני מייצג את יד שמאל – רגשות פנימיים, השלישי מייצג את רגל ימין – אינטואיציה, הקלף הרביעי מייצג את הראש והחשיבה והחמישי את רגל שמאל – עשייה ופעולה.

03-3726075