קלף טארוט – המגדל

קלף טארוט – המגדל - פתיחת קלפי טארוט

קלף טארוט המגדל מסמל שינוי חד

אם אי פעם הסתכלתם על חפיסה של קלפי טארוט, בוודאי יכולתם לחלק קלפים שונים לשתי קבוצות עיקריות. הקבוצה הראשונה היא של קלפי הטארוט הרגועים יחסית. אלו הם קלפים אשר נראים כאילו הם מקדמים הרמוניה, רוגע ושלווה. מצד שני, יש קבוצה נוספת של קלפי טארוט. זוהי הקבוצה של הקלפים שמסמלים שינוי חד במיוחד. אלו הם קלפים שמסמלים אנרגיה חזקה במיוחד, שבכוחה לשנות את הדברים מקצה אחד לקצה אחר. כאשר אתם מסתכלים על קלף המגדל, אין לכם שום ספק, כבר ממבט ראשון, לאיזו מהקבוצות הוא שייך. מדובר בוודאות מוחלטת על קלף שמסמל שינוי חד, ואולי אף יש שיאמרו השינוי החד ביותר מכל הקלפים האחרים.

שינוי שבא בעקבות השקעה

אולם, קלף המגדל לא מדבר סתם על שינוי ללא כל תועלת. מי שיסתכל מקרוב על קלף המגדל יבין בדיוק מה המשמעות שלו כאשר עושים טארוט פתיחה. עיון מעמיק בקלף, מראה כי האנשים בקלף נופלים מתוך מגדל, כשמסביבם ספק סופה סוערת, ספק אש ולהבות. חשוב להתעלם בשלב הראשון מהמראה המבהיל מאד של האנשים שנופלים, ולראות דווקא מהיכן הם נופלים – מתוך מגדל גבוה מאד, שמגיע עד השמיים. יש מומחים שחוקרים קלפי טארוט, וטוענים כי מדובר בלא אחר מאשר מגדל בבל. במקרה כזה, אפשר להבין די בקלות את משמעות הקלף. בסיפור התנ"כי על מגדל בבל, האנשים רצו לבנות מגדל גבוה עד השמיים, ואף היו קרובים להצליח בכך, אלא שהיוהרה שלהם הובילה לכעסו של האל, שגרם להם לדבר בלשונות שונות, וכך החזון הגדול בא אל קיצו. ניתן אם כן לפרש קלפים כמו קלף המגדל, בכך שהם אומרים לנו שאמנם כדאי לנו לשאוף גבוה, אבל להיזהר לא לשאוף גבוה מידי, שכן מי ששואף גבוה מידי – ייתכן שהשאיפות העצומות שלו הן יהירות וגאוותניות במיוחד ואף לא ראליסטיות. במצב כזה – אתם תיכשלו, ואף תוכו שוק על ירך.
יש פרשנויות אחרות לקלף המגדל. יש מי שעושה קריאה בקלפים ומפרש את הקלף כמעין ירידת מתח לאחר השקעה עצומה. למה הדבר דומה? לכך שסוף סוף הגשמתם את החלום שלכם – אך כעת, כשאתם חווים את ההשלמה של המטרה, אתם גם חשים מעין ירידת מתח וירידת חשק, שכן המטרה גדולה שלכם הוגשמה, ומה הלאה?

מהי המשמעות כשעושים טארוט פתיחה?

אם אתם עושים פתיחה בטארוט וקלף המגדל עלה בגורל, פעמים רבות המשמעות תהיה שעליכם לחזור ולראות היכן אתם טועים בדרך שלכם להגשים מטרה מסוימת. לדוגמה, יש מצב שבו אתם מבצעים טארוט פתיחה בזמן שאתם שואלים על הדירה החדשה שאתם עומדים לרכוש. אם מבין הקלפים, קלף המגדל עלה – סימן שכדאי לבדוק שוב את החוזה, לדבר עם כל אנשי המקצוע הנוגעים בדבר וכיו"ב. המגדל מרמז על כך, שיתכן שיש משהו בקיום המטרה עצמה, בדרך שבה אתם הולכים כרגע – שעלול להכשיל אתכם ולכן כדאי לבצע בדיקה מחודשת.

03-3726075