קלף טארוט – כוח

קלף טארוט – כוח - פתיחת קלפי טארוט

קלף טארוט כוח מייצג כוח פנימי ולא אלים

מי שמסתכל פעם ראשונה על חפיסה של קלפי טארוט ומתבונן בקלף הכוח, עלול לחשוב על הקלף כפשוטו – בקלף זה רואים דמות מסוימת נלחמת באריה. מכאן כביכול, המשמעות של קלפים אלו היא ברורה מאד- כדי להתגבר על בעיה, צריך פשוט להפעיל כוח רב והבעיה תיפתר. אבל האם זה באמת מה שאותם קלפים אומרים? מי שמכיר קצת יותר טוב את קלפי הטארוט השונים, בוודאי מבין כי הם לא מדברים לעולם על שימוש בכוח פיזי ואלים כדי לפתור בעיות, זוהי לא דרכם של קלפי הטארוט וזוהי גם לא דרכם של העולם ושל היקום. אז אם הדרך צריכה להיות לא אלימה, איך זה שיש קלף כמו קלף הכוח? על מה קלפים אלו בדיוק מדברים, ומה עושים כאשר הם מופיעים בתוך טארוט פתיחה?

קלפי טארוט – פרשנות עמוקה יותר לקלף

אם נבצע ניתוח מעמיק יותר של קלפי הטארוט השונים, נוכל להבין על מה קלפי הטארוט מדברים. אם תביטו מקרוב על קלף הכוח תראו שמי שמופיע בקלף הוא לא גבר שרירי וחזק ואלים, אלא דווקא דמות נשית, רכה ונעימה למראה. כאן כביכול מתעוררת סתירה – איך קלף כמו הכוח מייצג נשיות ועדינות? אך זו בדיוק הפרשנות הנכונה! הכוח האמיתי של כל אחד ואחת מאיתנו, הוא לא בהפעלת כוח פיזי. ההיפך הוא הנכון – מדובר דווקא בכוח מרסן, בכוח שמקרין שלווה. אם נשמור על איזון ועל שלוות נפש – נוכל להתגבר על הקשיים השונים שיש בחיים שלנו.
עיון מעמיק יותר בחפיסה של קלפים אלו, תצריך מאיתנו גם ניתוח של דמות האריה. בניגוד למקובל לחשוב, האריה לא מייצג אויב חיצוני וחזק במיוחד שעלינו לגבור עליו.
למעשה האריה הזה מייצג אותנו עצמנו – הדמות שנלחמת באריה בתוך קלף הכוח, לא נלחמת בחיה חזקה, היא נלחמת באריה הפנימי שבתוכה. במילים אחרות – כזכור הכוח שלנו הוא כוח מרסן מאד, אבל את מי הוא מרסן? בדיוק את האריה שנמצא בתוכנו – את הכוח האלים וההרסני שקיים בתוך כל אחד ואחת מאיתנו. אנו חיים למעשה במצב של קונפליקט פנימי, בין יצרים סוערים וגועשים מאד. קלפי טארוט מזכירים לנו את הקונפליקט, ואומרים לנו כיצד עלינו לנהוג – בהתאם לכוח הפנימי המרסן שלנו, שבסופו של דבר יקרין את העוצמה החשובה.

בפתיחה זוכרים את הדרך הנכונה

כשמבצעים טארוט פתיחה וקלף הכוח יוצא, המשמעות אם כן היא ברורה – קריאה בקלפים במקרה זה מחווה לנו על כך שעלינו לשים לב שלא להיכנע ליצרים האפלים והמסוכנים, שקיימים בתוך כל אחד מאיתנו. פתיחה בטארוט תוכל במקרה זה להראות לכם כי הדרך הנכונה לפתור בעיה מסוימת, היא לא בדרך הכוחנית והאלימה – אלא דווקא בדרך של שלוות נפש, דרך של הקרנת עוצמה פנימית חזקה במיוחד. לכן, אם עשיתם פתיחה בטארוט, וקלף הכוח עלה בגורל – סימן שעליכם להיות חזקים מאד מבחינה נפשית ולאזור הרבה כוחות נפשיים כדי להתגבר על הבעיה.

03-3726075