קלף טארוט – התלוי

קלף טארוט – התלוי - פתיחת קלפי טארוט

השינוי עם קלף טארוט התלוי

כפי שאתם בוודאי יודעים, התפקיד של קלפי טארוט הוא לסייע לכם בביצוע שינויים רבים בחיים שלכם. כאשר אנשים הולכים לבצע קריאה בקלפים, הם כמובן מצפים לקבל מגוון עצות שיחזקו אותם ושיתנו להם עצות חיוביות, שיוכיחו להם שצדקת הדרך שלהם עימם. מרבית האנשים הולכים לבצע טארוט פתיחה, כדי לשמוע משפטים כמו "תמשיך עם האמת שלך" או "כל הכבוד לך שהגעת עד לכאן".
אולם, מי שבאמת מבין את המהות של קלפי טארוט, מבין כי לא תמיד התשובה הנכונה, היא התשובה שאותה אנחנו נרצה לשמוע. לעתים האמת היא לא פשוטה ולעתים יש קשיים שונים – שיש לקבל אותם כמות שהם, וללמוד מהם – וזו בדיוק המהות של קלף התלוי.

קלפי הטארוט – הקשיים כאמצעי ללמוד ממנו

למעשה, אם נסתכל מקרוב על קלף הטארוט, נוכל לראות שהוא קלף יוצא דופן מאד. כביכול, מצבו הפיזי של התלוי איננו טוב במיוחד – שהרי הוא תלוי הפוך, וזו איננה פוזיציה נוחה במיוחד לכל הדעות. אולם, מבטו של התלוי נראה רגוע למדי ואולי אף חייכני במקצת. זה בדיוק נובע משינוי הפרספקטיבה שהתלוי מציע לכם לעשות. מתוך חפיסה של קלפים, התלוי מציע לכם להסתכל בצורה שונה על הקשיים שהתעוררו אצלכם. סביר להניח שפניתם אל טארוט פתיחה כי יש לכם קשיים, לבטים ושאלות בנוגע למסלול החיים שלכם. קלף התלוי לא מציע לכם להתעלם לחלוטין מהקשיים הללו – שהרי הם קיימים ואמיתיים. אך הוא מציע לכם לשנות את היחס שלכם אליהם – להסתכל עליהם בתור הזדמנות ללמידה על עצמכם ועל החיים שלכם. כך לדוגמה קשיים בזוגיות יוכלו ללמד אתכם איזה מן בני זוג אתם, וכיצד אתם יכולים לתפקד גם בשעות קשות. אי קידום בעבודה ילמד אתכם שיעור חשוב מאוד על סבלנות וכיו"ב. חשוב מאד לציין, כי קלף התלוי מייצג שתי תפיסות עולם כביכול מנוגדות אחת לשנייה – מצד אחד התייחסות אל העולם החומרי כפחות חשוב, לעומת העולם הנפשי והפנימי, אך מצד שני – אי התעלמות מהעולם החומרי, והידיעה שההשלמה האמיתית תתבצע רק אם נתייחס אל העולם החומרי. לכן התלוי מציע פשוט שינוי גישה (אך לא התעלמות!) לתחום החומרי, כדי להגיע לשלמות נפשית.

איך הוא עוזר בעת קריאה בקלפים?

כאשר אתם מבצעים פתיחה בטארוט וקלף התלוי עלה, סימן שאתם צריכים להשלים עם קושי מסוים שאתם מתמודדים איתו. מתוך חפיסת קלפים, קלף התלוי מסמן שעליכם למעשה להשלים עם המצב שאליו נקלעתם ולא לנסות להילחם בקושי שנמצא אתכם. עליכם לבצע מעין השלמה ותוך כדי להבין שזו הזדמנות מעולה ללמוד על עצמכם ועל העולם, וכך גם בעתיד תוכלו להימנע מקשיים דומים. השיטה לכך לפי קלף התלוי ולפי קלפי טארוט נוספים, היא פשוט לשנות את נקודת המבט שלכם על המציאות.

03-3726075