קלף טארוט – מוות

קלף טארוט – מוות - פתיחת קלפי טארוט

קלף טארוט מוות איננו מבהיל כל כך

כאשר אתם הולכים לבצע קריאה בקלפים והקורא שולף מתוך ערימה של קלפים את קלף הטארוט מוות – יתכן שאתם מאד תפחדו ותהיו מתוחים מאד. אין ספק, שרק למשמע השם "מוות" מתעוררת תחושה לא נוחה, מה גם שהמראה של הקלף איננו נעים במיוחד – המראה של הפרש מוות רכוב על גבי סוס.
אולם חשוב להבין, כי דווקא מתוך הערימה של קלפי הטארוט השונים, קלף המוות הוא קלף חיובי מאד. למעשה, קלפים אלו לא נועדו בכלל להבהיל אתכם. ההיפך הוא הנכון – הם נועדו לספק לכם כיוון נוח מאד לחיים, והמוות הוא רק אלגוריה שנועדה להזכיר לכם – שעליכם להתמודד עם שינויים דרמטיים מאד בחיים שלכם. כך, אם ביצעתם טארוט פתיחה וקלף זה יצא – זוהי רק מחווה על השלמה עם שינוי, ולא על סיום מורבידי.

קלפים? לא לפחד מהשינוי הצפוי

כדי להבין את המשמעות של קלפי טארוט ככלל ושל קלף המוות בפרט, צריך קודם כל להסתכל על מונחי החיים והמוות. החיים מייצגים אצלנו תמיד המשכיות, משהו קבוע ויציב, אולי כמעט אינסופי. אלא שלחיים, הן של בני אדם והן של תהליך ואפילו חיים של חפץ דומם – לכולם יש סוף. שום דבר איננו נצחי. כאשר אתם מבצעים שינוי בחיים שלכם, בין אם מרצון ובין אם מכפייה, הרי שאתם "הורגים" מצב קודם. ניקח לדוגמה אדם אשר עובר דירה – ברור לכם שלא תוכלו לעבור לדירה חדשה, אם כל הזמן תתגעגעו לדירה הקודמת, תעלו זיכרונות על הדירה הקודמת, תיסעו לבקר בדירה הקודמת וכיו"ב. אתם חייבים במובן מסוים "להרוג" את הדירה הקודמת ולהשלים עם השינוי שעשיתם בחיים שלכם.

אנשים רבים פוחדים מאד משינויים – כי השינוי מזכיר לנו ששום דבר איננו נצחי ובכלל זה גם החיים שלנו. אולם דווקא זה אמור לספק לכם את הרצון להמשיך ולחיות – הרי החיים קצרים ואתם רוצים להספיק הרבה מאוד דברים. לכן, מבין חפיסת קלפים של טארוט, קלף המוות הוא קלף חשוב כל כך. מבין קלפי טארוט, קלף המוות מזכיר לכם כי יש שינויים עמוקים מאוד בחיים שלכם – אולם עליכם להשלים עימם, עליכם לקבל אותם, ועליכם להיות מוכנים לקראתם. זכרו שכל "מוות" של משהו קודם – הוא הזדמנות חדשה בשביל משהו חדש לחלוטין, ומרגש לא פחות.

קלפי הטארוט – ההתמודדות עם הקריאה

אז סיכמנו שאם קלף מוות יוצא במהלך טארוט פתיחה לא צריך לפחד כל כך, אבל מה כן אפשר להבין אם עושים פתיחה בטארוט וקלף המוות יצא? המשמעות היא שאם אתם שואלים על שינוי שקרה או שינוי צפוי – עליכם פשוט לקבל אותו כמו שהוא. הדבר נכון גם עבור שינויים שליליים מובהקים – כמו פיטורים מהעבודה, גירושין ואפילו מוות של אדם שקרוב אליכם. הרעיון הוא להבין שמוות הוא חלק בלתי נפרד, ובעזרת פתיחה בקלפים, תוכלו להבין איך מסיום התהליכים השונים – יצוצו ההזדמנויות החדשות וגם המשך החיים.

03-3726075