קלף טארוט – מזג

קלף טארוט – מזג - פתיחת קלפי טארוט

איזון הרמוני עם קלף טארוט מזג

רבים יודעים כי באופן כללי, קלפי טארוט באים לקדם רעיון של הרמוניה ושל סבלנות, אורך רוח ומציאת פתרונות של פשרה. יש מספר קלפים שונים אשר מייצגים זאת, אך יותר מכל קלפי הטארוט האחרים – אין ספק שקלף הטארוט של המזג הוא הקלף המושלם שמייצג רעיון זה. מספיק להסתכל פעם אחת על קלף המזג, כדי להבין מה הוא מייצג – רואים דמות נעימה ושלווה בעלת גוון מלאכי, מוזגת מים מכד אחד לכד שני. קיים קו כפול של מים, אשר מראה כי המים נמזגים מכד אחד לשני ללא הפסקה, מבלי שבשלב מסוים יש יותר או פחות מים בכד ספציפי. אם כן, מבין קלפי טארוט, זהו הקלף שמייצג את ההרמוניה המושלמת, אבל אילו רעיונות הוא בא לפתח?

טארוט פתיחה – הניגודים שמשלימים אחד את השני

חשוב מאוד להבין, שכל החכמה של קלפי טארוט היא בדרך שלהם לעזור לכם עם פתרון משברים. אנשים הולכים לבצע קריאה בקלפים כי הם עומדים בפני קשיים או בפני החלטות חשובות. סביר להניח, שאם הלכתם לבצע פתיחה בטארוט, הרי אתם נמצאים במצב שבו אתם מתמודדים עם ניגודים מסוימים – בין אם ניגודים חיצוניים, ניגודים פנימיים, או ניגוד חיצוני שעומד מול ניגוד פנימי.
הנקודה היא, שקלף המזג בא להסביר לכם שהניגודים לא רק שהם נמשכים אד לשני – הם גם אלו שמשלימים אחד את השני. העולם שלנו לא היה יכול להתקיים בצורה הרמונית, אם לא היו קיימים בו ניגודים. כל החכמה בהרמוניה, היא שהפריטים שונים אחד מהשני אך עובדים במשותף. שהרי אם יש דמיון בין הפריטים – להרמוניה אין כל משמעות בחיים. אם כולנו היינו פלקטיים וזהים אחד לשני ללא כל ניגודים פנימיים בתוכנו, ברור לנו שלא היינו מצליחים להגיע להישגים הדרושים. הניגודים בתוך עצמנו והניגודים בעולם – הם אלו שמניעים את העולם לפי קלפים אלו. לכן, קלף המזג, ביחד עם קלפים נוספים, בא בעצם להסביר לכם כי תמיד צריך לשאוף להרמוניה בין הניגודים השונים. במקום לחרחר ריב ומלחמה ביניהם, צריך לראות כיצד הם יוכלו לשתף פעולה – כיצד למעשה הם יוכלו לקיים את אותה מטרה שמשותפת לשניהם.

מה קורה כשקלף מזג יוצא בטארוט פתיחה?

במידה ואתם מבצעים טארוט פתיחה וקלף המזג עלה, הרי שצריך לשאוף למצב מסוים של הרמוניה, סבלנות ואורך רוח בנוגע לבעיה שעלתה. צריך לראות כיצד הבעיה שהועלתה, צריכה להיפתר בדרך מסוימת של פשרה ולא של מאבק קיצוני. המאבק הקיצוני רק יחריף את הבעיה. חשוב לציין שיש מקרים שבהם תבצעו טארוט פתיחה, ואז המשמעות של קלף המזג תהיה שונה במקצת – זה מצב שבו אתם מבצעים את אותה פעולה שוב ושוב בצורה חסרת תכלית. קלף המזג ירמז על כך שאתם למעשה תקועים ולא מגיעים לעולם למטרה מסוימת ועליכם לבצע חיתוך מסוים.

03-3726075